Vijesti / Društvo
Društvo
VIDEO Kako postići fat burn?
Fitness studio FitLife

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Kako postići fat burn?

Uz izbalansiranu i dobro isplaniranu prehranu, kvalitetne obroke i namirnice, vrlo uspješno možete otopiti potkožno masno tkivo

To je osnova svakog fat burning programa u kojem je glavni cilj topljenje potkožno masno tkivo, jačanje sveukune mišićne muskulature i rad na kompletnom psihofizičkom zdravlju. Drugi glavni dio zove se trening koji također mora biti dobro isplaniran, te kao takav sadržavati vježbe za aktivaciju cijeloga tijela, ne samo, primjer, oko trbuha jer tu želimo otopiti višak masnog tkiva. Bez pomno isplaniranih obroka, treninga i promjene životnog stila, ne možete uspjeti. Svaki vaš obrok mora biti što kvalitetniji te sadržavati tri glavna makronutrijenta, a to su proteini, ugljikohidrati i masti. Namirnice bogate makronutrijentima, svog prirodnog oblika, sa što manje konzervansa, umjetnih boja, šećera, emulgatora i sličnih otrova koje svakodnevno unosimo u organizam. Na sreću, živimo u blizini raznih domaćih gospodarstava pa nam je dobra hrana uvijek na dohvat ruke. Birajte domaće, podržite domaću proizvodnju i živite što zdravije.

Obroci neka vam budu dobro isplanirani unaprijed, kod proteina izdvajam meso, ribu, jaja, svježi kravlji sir, gljive, orašaste plodove i sjemenke, kod ugljikohidrata, riža, krumpir, batat i drugo povrće bogato uh koje može biti kuhano, svježe ili na pari te zdrave masti kao što je avokado, maslinovo i bučino ulje. Piće koje unosite u svoj organizam je voda, čista ili s dodatkom od nekoliko šnita svježih krastavaca, limuna, mente ili đumbira, budite kreativni.

Na treningu uvijek birajte težine i radite na linearnoj progresiji, povećavajte s vremenom kako bi rezultati bili što bolji, a vi zadovoljniji njima. Bez pretjeranih očekivanja, kroz manje promjene, možete lijepo napredovati.

Jedna girja je kod kućnog treninga, za početak sasvim dovoljna. Uz pomoć ova dva seta potaknuti ćete redukciju potkožnog masnog tkiva.

Prvi set; ukupno 4 serije

1. Dobro jutro 20 ponavljanja

2. Rameni potisak 20 ponavljanja

3. Goblet čučanj 20 ponavljanja

Drugi set; ukupno 5 serija

1. Unilateralni sklek 8-12 ponavljanja svakom stranom

2. Unilateralno veslanje u pretklonu trupa 8-12 ponavljanja svakom stranom

3. Unilateralno mrtvo dizanje 8-12 ponavljanja svakom stranom

Najnovije

Reci što misliš!

Najgledaniji video