
Radovi su krenuli negdje u kolovozu, a 21. listopada stanare Zelene ulice dočekao je ogromni valjak i radnici s lopatama koji su počeli asfaltirati ulicu
Prije tri dana, točnije 21. listopada pisali smo o tome kako je konačno počelo asfaltiranje Zelene ulice u Draškovcu.
Naime, ulica koja je niknula prije gotovo 20 godina na rubu Draškovca, ovih je dana dobila toliko potrebnu prometnu infrastrukturu. Stanari Zelene ulice više neće morati u zimi voziti kroz blato, a preko ljeta više neće udisati gustu prašinu koja bi se digla svaki put kad bi ulicom prošao koji auto.
Početkom travnja ove godine potpisan je ugovor o uređenju ove ulice između Grada Preloga i izvođača radova. Izvođač radova je tvrtka Tegra d.o.o., a vrijednost ugovora 189.617,44 eura sa PDV-om. Rok završetka radova bio je maksimalno šest mjeseci od uvođenja u posao. Grad se za ovaj prometni poduhvat (uz još nekoliko njih) morao i zadužiti.
Proslava asfalta
Radovi su krenuli negdje u kolovozu, a 21. listopada stanare Zelene ulice dočekao je ogromni valjak i radnici s lopatama koji su počeli asfaltirati ulicu. Nakon dva dana, cijeli je poduhvat bio gotov.
Zato su upravo danas, 24. listopada stanari Zelene ulice odlučili složno proslaviti toliko željeno asfaltiranje svoje ulice – na jedinom raskrižju u ulici postavile su se klupice, stolovi i roštilj, pekli su se mesni specijaliteti, domaćice su ispekle kolače, a nazdravilo se i kojom čašom vina.
Bila je to i prilika da se susjedi pobliže upoznaju – u ulicu će se, naime, uskoro doseliti i nove obitelji jer grade se nove kuće.
Stanari Zelene ulice, koji su prvi izgradili kuću u tom dijelu Draškovca prije nekih 15 godina, bračni par Margit i Zvonko Mirić bili su posebno sretni što je njihov san konačno postao stvarnost.
Naime, Margit Mirić, kao vijećnica u Gradskom vijeću Grada Preloga, godinama je zagovarala ovaj projekt, a na slavlje su svratili i gradonačelnik Preloga Ljubomir Kolarek, novi direktor PRE-KOM-a Đuro Ujlaki te predsjednik Mjesnog odbora Nino Marđetko.
Iako je Grad Prelog zaslužan za pokretanje projekta asfaltiranja, ne smiju se zaboraviti ni sami stanari ulice. Njihovim se pristojbama, naknadama i porezima financirao dio poduhvata, a na kraju krajeva – bez stanara, bez ljudi nema ni ulice, nema naselja i nema grada.
















































