Bila je subota, a nad danom otvorenih podruma na međimurskoj vinskoj cesti nadvila se topla svibanjska noć.
U Münchenu je upravo završavalo spektakularno finale UEFA Lige prvaka, a onda je, odjednom, svega desetak minuta iza 22 noćne ure, u kobaltno plavo nebo nad Svetim Urbanom poletjelo stotine oduševljenih povika, zvižduka, gromki pljesak, snopovi reflektora i taktovi temperamentne glazbe.
Prepuno imanje gostiju, uzvanika, suradnika i prijatelja vinarije Štampar ushićeno je i dugo pozdravljalo, pred ogromnim filmskim platnom usred dvorišta, producenta i mlade protagoniste netom završene premijerne projekcije filma POL POL.
Naoko, glavni junak filma je POL POL, kultni brand vinarije Štampar. Ali, tek naoko. Iako zbog marketinških odrednica minutažom kratko, djelo je sjajna filmska priča o dinamičnom i vedrom stilu života oslonjenom na istinski življeni optimizam i mladenačku prpošnost koja treba i promišljeno bira osvježenje. Ali ne količinu i ne bilo što.
Film je iznenadio, impresionirao, začudio, zadivio, …. grleno su i spontano svjedočili okupljeni, a najveći komplimenti izgovarani su producentu Davidu Štamparu te redatelju Denisu Perčiću i cijelom filmskom timu studia Reci Da Cinema.
Filmom POL POL je vješto provučena promo poruka “kad si žedan prstima naruči ti”, već prije udarno aplicirana na majice i plakate koji su se poslije projekcije obilno poklanjali publici. Poruka je doživjela nekoliko trenutnih glazbenih obrada in vivo, a mnoge poticala na pošalice, doskočice i izvedbe u kojima je prednjačila studentska družba Karla Zidarića.
Štampari su mnogim detaljima iz svoje vinarije do danas dali do znanja da znaju vinsko znanje, ali nakon stvaranja filmske POL POL priče definitivno su prva vinarija u zemlji koja je visoko, najviše uzdignula jedno svakodnevno vino.