Montessori pedagogija povećava dječju prirodnu radoznalost i omogućava mu spontano učenje otkrivanjem
Djeca iz Montessori skupine “Perlice” Dječjeg vrtića Cvrčak Čakovec zajedno sa svojim odgojiteljicama Marijanom Borko i Alenkom Novak Sabol svakodnevno pomoću Montessori pribora igraju se i uče matematičke pojmove. Pribor za poticanje matematike omogućuje spontano učenje i otkrivanje matematičkih pojmova, tako pomoću kutije s vretenima potiče se spoznavanje količine i simbola te njihovo povezivanje kao i spoznavanje ništice. Pomoću brojki i žetona potiču se spoznavanje parnih i neparnih brojeva te spoznavanje količine i simbola. Vježba uvod u količinu perli potiče djecu na spoznavanje količine dekadskog sustava-jedinica, desetica, stotica i tisućica. Montessori pedagogija povećava dječju prirodnu radoznalost i omogućava mu spontano učenje otkrivanjem. Montessori pristup vodi se geslom “Pomozi mi da učinim sam”.