PODNOŠENJE PRITUŽBI

ČAKOVEČKA BOLNICA ‘Pritužbe ne primamo na privatne Messengere, Vibere ili SMS poruke’

'Bolnica ima jasni razrađen način podnošenja pritužbi i potom odgovora na iste. To nikako nisu poruke na privatne messengere, vibere ili sms poruke.'

– Poštovani pacijenti,

Županijskoj bolnici Čakovec cilj je zadobivanje povjerenja
korisnika i osiguranje njihovog zadovoljstva sa našim
prijateljskim odnosom i vrhunskom kvalitetom usluge.

Tijekom Vašeg boravka u našoj Bolnici nastojati ćemo Vam dati sve
potrebne informacije vezane za Vaše liječenje, kao i informacije
o Vašim pravima i obvezama iz zdravstvenog osiguranja. Ponekad,
unatoč svim našim naporima, postoje trenutci nezadovoljstva.

Sukladno Zakonu o zdravstvenoj zaštiti svaka osoba ima pravo
neposredno ili pisanim putem zatražiti zaštitu svojih prava s
obzirom na kvalitetu, sadržaj i vrstu zdravstvene usluge koja mu
se pruža. Ukoliko ipak niste zadovoljni kvalitetom naše usluge,
imate pravo uputiti prigovor ili pritužbu – pišu na
službenim stranicama.

Detaljne upute kako uputiti prigovor ili pritužbu pročitajte
NA LINKU.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije