VLAK PROLAZI, A RAMPE SE NE SPUŠTAJU

PRUŽNI PRIJELAZI U MEĐIMURJU Radovi trebali biti već završeni, no trajat će do kraja ožujka

Zašto se i dalje rampe ne spuštaju prilikom prolaska vlaka? Budite oprezni i strpljivi. Evo što kažu u HŽ Infrastrukturi...

Prije nešto više od dva mjeseca pisali smo vezano uz pružne
prijelaze u Međimurju, na što su nam se žalili brojni čitatelji,
zbog toga što se rampe ne spuštaju prilikom prolaska vlaka. 

>> VLAK PROLAZI, A RAMPE GORE HŽ nam je poslao službeni odgovor: “Radi se o redovnom održavanju”

Iz HŽ Infrastrukture su nam tada odogovrili da se radi se o
remontu čiji je rok završetka bio 31. prosinca 2020. godine, no
čitatelji nam se opet javljaju s istim upitima po čemu
zaključujemo da su radovi još uvijek u tijeku.

Stoga smo se ponovno obratili s upitom: Zbog čega radovi nisu
završeni u predviđenom roku i kada će biti završeni?

Ubrzo je stigao odgovor.

– Radovi na održavanju pružne dionice Čakovec – Mala Subotica
koja se nalazi na željezničkoj pruzi za međunarodni promet M501
DG – Čakovec – Kotoriba – DG nisu završeni s 31. prosinca 2020.
kako je prvotno bilo planirano.

Izvođač radova podnio je zahtjev za produljenje roka izvršenja
radova do 31. ožujka 2021. zbog okolnosti na koje nije mogao
utjecati.

Radovi na željezničko-cestovnom prijelazu (ŽCP) Čakovec-Buzovec
završeni su pa je spomenuti prijelaz uključen u funkciju
regulacije prometa. Uređaj za osiguranje ŽCP-a Štefanec će do
završetka radova biti izvan funkcije regulacije prometa
(polubranici su zaključani u gornjem položaju, a cestovni signali
isključeni) dok su uređaji za osiguranje ŽCP-a Belica i Mala
Subotica izvan funkcije samo tijekom zatvora pruge.

Napominjemo da u vrijeme kad su uređaji za osiguranje ŽCP-a izvan
funkcije sigurnost željezničkog i cestovnog prometa nije ugrožena
jer kada željezničko-cestovni prijelaz nije u funkciji promet
teče prema članku 129. stavak 1. Pravilnika o načinu i uvjetima
za sigurno odvijanje i upravljanje željezničkim prometom
(Pravilnik RH-5; NN 107/2016), kojim je predviđeno postupanje u
iznimnim situacijama, i to na sljedeći način: “strojovođa prije
nailaska na ŽCP osiguran uređajem mora zaustaviti vlak, signalnim
znakom “Pazi”, odnosno sirenom vučnog vozila upozoriti sudionike
u cestovnom prometu na nailazak vlaka i nakon što se uvjeri da
sudionici cestovnog prometa ne prelaze preko ŽCP-a, nastaviti
vožnju brzinom do najviše 10 km/h dok čelo vlaka ne prijeđe preko
ŽCP-a te nakon toga nastaviti vožnju najvećom dopuštenom brzinom”
– piše u odogovru HŽ Infrastrukture.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije