predsjednik udruge za zaštitu potrošača Međimurja

FRANJO HALABAREC ‘Bolje spriječiti, nego liječiti, odnosno ovršni postupak spriječiti na vrijeme’

- Društvo 'Vukanovčar' u kratkom se vremenu profiliralo kao organizacija civilnog društva koja pomaže međimurskim, ali i ostalim hrvatskim potrošačima u ostvarivanju njihovih potrošačkih prava i obveza

Nedavno je u Vukanovcu otvoren Međimurski info centar potrošača, prvi takav u Hrvatskoj, a tom prigodom je rečeno kako samo tri medijske kuće kvalitetno prate rad i aktivnosti Društva za zaštitu potrošača Vukanovčar, a jedna od njih je i naš portal.

Predsjednik Društva za zaštitu potrošača Međimurja ‘Vukanovčar’, Franjo Halabarec, ovom prigodom, a na čemu mu je čestitao i međimurski župan Matija Posavec, opisuje detalje vezane za ‘Vukanovčar’, ali i za sve potrošače kao i buduće članove.

– Društvo za zaštitu potrošača Međimurja ‘Vukanovčar’ u kratkom se vremenu profiliralo kao organizacija civilnog društva koja pomaže međimurskim, ali i ostalim hrvatskim potrošačima u ostvarivanju njihovih potrošačkih prava i obveza, prvenstveno informiranjem i edukacijom kao preventivnom zaštitom potošača.

– Osnovani smo 1. travnja 2013. godine i od samog početka smo prepoznati kao jedan od nositelja politike zaštite potrošača, prvenstveno u Međimurju, ali i šire. To što nam je sjedište u ruralnoj sredini pretvorili smo u prednost te smo potrošačima omogućili dostupnost 24 sata dnevno putem tehnologije digitalnog doba – kaže.

– Naši ciljevi su informiranje, edukacija i savjetovanje potošača Međimurske županije, te umrežavanje s hrvatskim i međunarodnim udrugama i organizacijama za zaštitu potrošača promovirati, zaštititi i zastupati interese udruga za zaštitu potrošača i potrošača pri tijelima lokalne i regionalne samouprave na području djelovanja.

– Članom društva može postati svaka fizička osoba koja je zainteresirana za rad u društvu i pružanje doprinosa ostvarivanju ciljeva ovog društva te prihvaća odredbe Statuta. Tko želi može postati članom udruge tako da ispuni i potpiše pristupnicu koju predaje tajniku Željku Tomašiću koji će zainteresiranima dati i druge informacije. A upravo najefikasnija zaštita potrošača je njegova informiranost i educiranost. Članarina iznosi 30 kuna godišnje i njezinom uplatom dobiva se pomoć u ostvarivanju potrošačkih prava. Nažalost, potrošači se u pravilu učlanjuju kada zapadnu u probleme – dodaje Halabarec. 

– U odnosima trgovac-potrošač, u punom smislu dolazi do izražaja narodna izreka: ‘bolje spriječiti nego liječiti’. Pa se tako, na primjer, ovršni postupak može spriječiti ako se djeluje na vrijeme, a ne kada je postupak pokrenut – kaže.

U posljednje vrijeme našem portalu javljaju se potrošači koji imaju probleme s različitim teleoperaterima. Jedan od većih problema je uključivanje stranih operatera u graničnom području s Republikom Slovenijom. Makar se ljude uvjerava kako se troškovi u domaćim i stranim korištenejima mobilnih i drugih usluga i komunikacija ne razlikuju, potrošači vide kako su im računi uvećani, odnosno impulsi potrošeni ili naplaćeni.

Stoga ih mi upućujemo na ‘Vukanovčar’ gdje će dobiti korisne informacije i naravno mogućnost učlanjenja u udrugu. A to je moguće putem besplatnog telefonskog broja 0800 4200 te 040/863-059 svakog dana od 9 – 13 sati.

Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije