MUKE S TELEFONSKIM LINIJAMA

KRITIKA Čitatelj: ‘Već 14 dana smo bez telefona, faksa i alarm linije’. H1 Optima Telekom: ‘Nećemo naplatiti račun za kolovoz’

Čitatelj nam se požalio da su u poduzeću već 14 dana bez telefona, faksa i alarm linije. Iz H1 Optima Telekoma poručuju da je došlo do nesporazuma te da neće naplatiti račun za kolovoz

U našu redakciju javio se čitatelj koji već nekoliko tjedana muku
muči s telefonskim linijama.

– Prvog kolovoza 2019. došlo je do fuzije, odnosno
spajanja H1 i Optime. U H1 smo imali
pet telefonskih linija. Oni su nam prebacili samo jednu,
a ostale četiri ostavili u H1. Naše je poduzeće već 14
dana bez telefona, faksa i alarm linije – požalio nam se
čitatelj.

Odgovor smo potražili kod spomenutog teleoperatera.

– Uvidom u naše sustave utvrdili smo da je prilikom
migracije sa H1 mreže u mrežu Optima Telekoma došlo do
nesporazuma između korisnika i našeg agenta.

Ovom prilikom ispričavamo se korisniku na neugodnostima, a grešku
ćemo ispraviti u najkraćem mogućem roku. S obzirom na
nastalu situaciju, korisniku nećemo naplatiti račun za mjesec
kolovoz – poručili su.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije