Koliko košta sat servisera? Razlike su velike

Kad kupujete novi automobil, proizvođači izdaju preporučene cjenike, a zahvaljujući dobroj volji prodavača, odnosno vašoj sposobnosti u pregovaranju, ponekad se može i tu uštedjeti. Situacija je znatno zamršenija kada je riječ o daljnjem održavanju tog vozila, odnosno o njegovom servisiranju ili popravku, piše Večernji list, a prenosi Netmobil.hr.

Uglavnom, domaći zastupnici izdaju preporučene cjenike kojih se mnogi drže, a ima i onih koji smatraju da isti posao mogu obaviti i za manju satnicu, za manje novaca. Osim toga, neki servisi imaju jedinstvenu satnicu koja je ista za sve vrste automobila, odnosno sve razine zahtjevnosti posla. Drugi pak imaju kategorizaciju poslova, ovisno o “težini posla” ili segmentu automobila kojem to vozilo pripada.

Audi primjerice ima čak pet razina cijene radnog sata servisa, od 361 do 561 kuna, a u Volkswagenovim je samo jedna razina manje, pa cijene završavaju s 436 kuna, a odnose se na njihov najluksuzniji model – Phaeton.

Zagreb ipak najskuplji

Zagreb i okolica su najskuplja područja za servisiranje. Za servisiranje Peugeota u Zagrebu cijena sata iznosi 250 kn, dok je u Slavonskom Brodu ta cijena 175 kuna. Zagreb je dakle 42% skuplji.

Ipak, ako u Zagrebu vozite neki od Chevroletovih modela, radni sat kod nekih servisera možete platiti od 150 kuna (u Velikoj Gorici) do 345 kuna. To je velika razlika u cijeni, pa pažljivo birajte servisera. No, ako u Splitu posjetite servisera Chevroleta, cijena radnog sata iznosi 325 kuna.

Cijena radnog sata Mercedesova servisa je 312,50 kuna, BMW-ova 375 kuna, a u Audiju se one kreću do 561 kunu, koliko treba platiti za radni sat servisera na Audijevom sportskom modelu R8.

U Suzukijevom servisu sat rada stoji 200 kuna, pa taj proizvođač ima najeftiniji radni sat među japanskim brendovima. Toyota i Nissan traže po 250 kuna, Mazda 275, a Honda 300 kuna.

Jeftinije za starija vozila

Poznato je da mnogi vozači idu u ovlaštene servise samo dok im traje garancija na automobil, a nakon toga traže jeftiniju opciju održavanja automobila. Zbog toga su neki brendovi ponudili jeftinije dijelove, ali i radni sat za starija vozila.

Primjerice, Volkswagenov servis ima cijenu radnog sata za vozila starija od četiri godine 162,50 kuna, što je 45 posto jeftinije od satnice za mlađa vozila.

U svakom slučaju savjet je da nazovete nekoliko servisera i zatražite konkretnu ponudu za vaše vozilo, pa tek nakon toga odlučite kamo ćete ići na servis.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije