Izložbeni štand Volkswagena na pariškom sajmu automobila u središte pozornosti postavit će novi Golf. “Volkswagen Hyperdrive”, kako se naziva štand marke, funkcionira kao velika, interaktivna pozornica koja omogućuje doživljaj Golfa uporabom različitih projekcija filmova, svjetlosnih prikaza i interakcije s posjetiteljima.
Osim novog Golfa, koji će biti izložen s različitim verzijama opreme, Volkswagen će između ostalog predstaviti različite varijante modela up!, CC, Bubu kao i različite R-Line modele na ukupno 2.763 kvadratna metra prostora.
• 22 izložena vozila na površini štanda od 2.763 m²
• Arhitektura štanda na sajmu odražava markantne elemente dizajna novog Golfa
• Fokus je na komunikaciji i interakciji
“Našim štandom na sajmu u Parizu želimo demonstrirati usmjerenost na kupce i emocionalnost te tako na optimalan način predstaviti novi Golf”, objašnjava Giovanni Perosino, voditelj marketinških komunikacija marke Volkswagen. “Iz tog razloga smo u pogledu arhitekture štanda, eksponata i komunikacije ponovno odabrali novi smjer”.
Trodimenzionalna potporna struktura Hyperdrive štanda duga je 90 metara i ima površinu od 998 kvadratnih metara. Unutar nje nalaze se različite zone za posjetitelje, koje tematski odražavaju faze marketinške kampanje. Posjetitelje na štandu dočekuje tradicionalni francuski kolačič macaron, a nakon toga ulaze direktno u “Onething” područje gdje mogu saznati više o sedam osobnih pitanja iz prvog dijela kampanje Golfa. Potom prelaze u “Excitement zonu” u kojoj se prikazuje visokobudžetni film o novom Golfu.
Središnji dio prezentacije međutim čini takozvani “Feature Lab” – 30 metara duga interaktivna površina, koja spaja stvarne i medijalne prezentacije vozila. Zahvaljujući lasersko-radarskoj tehnologiji sličnoj velikom tablet PC-u, posjetitelji sajma mogu pojedinačno istraživati inovacije proizvoda. U idućoj zoni pod nazivom “Innovation Cell” usmjerenoj na tehnologiju posjetitelji se upoznaju s održivosti, tehnologijama i inovacijama Volkswagena.
U smislu arhitekture Volkswagen Hyperdrive uključuje tipične elemente dizajna novog Golfa, poput izraženije “tornado” linije, markantnog poklopca spremnika za gorivo te A i C stupa.
“Ikonski, bezvremenski dizajn novog Golfa inspirirao je arhitekturu Hyperdrive štanda”, kaže Perosino. Graditelji štanda postavili su više od 100 kilometara kablova i montirali 138 tona čelika. Kako bi se prevezla kompletna oprema za sajam automobila u Parizu korišteno je 125 kamiona.
AC Jesenović d.o.o.
40000 Čakovec
Zrinsko – Frankopanska b.b.
Telefon: 040/379- 800
Telefax: 040/379- 805
E-mail: jesenovic@ac-jesenovic.hr
Internet: www.ac-jesenovic.hr