Što voze hrvatski nogometaši?

Vozni park naših reprezentativaca zaista je širolik. Nekad su vozili VW Polo, Golf ili čak Ladu, a danas sjede u najprestižnijim – poput Audija R8 ili Ferrarija Californije, piše 24sata.hr.

Uz uspjeh nogometaša ne “idu” samo sve ljepše žene, nego i sve ljepši automobili. Tako je Luka Modrić, naš ponajbolji reprezentativac, vrativši se u Dinamo s posudbe iz Intera, intervju nekad ispod južne tribine davao – u malom VW Polu.

Danas se Londonom vozi u BMW-u X5. S druge strane priče je naš najskromniji reprezentativac, dečko sa zagrebačkog Jaruna Tomislav Dujmović. Svojedobno je umjesto zaostalih plaća dobio crni Renault Clio II, a sve donedavno, dok je igrao u Rusiji, vozio je Ladu 110! I to od sponzora.

Zanimljiva je i priča Nike Kranjčara. Tek je u 21. godini života položio vozački ispit, i iako je i tada već imao dosta novaca, prvo je kupio VW Golf.

Tek dolaskom na Otok, naš veznjak priuštio si se je prestižni Range Rover Sport. Njegov suigrač Eduardo da Silva isto je prvo vozio obični automobil – Peugeot 307, a zatim Nissan Murano te Audi Q7.

Ljubitelj Audija je i Dario Srna, a on si je kupio najbrži i najskuplji R8. Kapetan je ipak, koliko nam je poznato, najviše mijenjao automobile. Bilo je tu Mercedes ML, Porschea… Najveći znalci, kada su automobili u pitanju, ipak su Vedran Ćorluka i Mladen Petrić.

Ćorluka se tako počastio Ferrari Californijom s 460 KS, a donedavni reprezentativac Mladen Petrić šminkao se u Aston Martin Vanquishu

Silvijo Marić se pak iz Sigeta vozio tramvajem i skupljao lovu za Lamborghini Murcielago. Iako je Bilić imao Porsche Cayenne, pa je vozio sponzorsku Ford Kugu, da bi sada uživao u Hyundaiju ix35, vjerojatno nitko ne može nadmašiti legendarnog Ćiru. On je promijenio hrpu automobila da bi se skrasio u Porscheu 911.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije