S novim idejama do ljepše turističke slike Čakovca

Odlaskom Ivane Maltar s položaja direktorice Turističkog ureda Grada Čakovca prije nepunih godinu dana, funkciju voditeljice ureda preuzela je Boška Ban Vlahek i s gotovo istom ekipom već uspjela “uzdrmati” Čakovec s mnoštvom atrakcija i novih događanja.

Na ovoj je okretnoj i prijaznoj mladoj ženi, koja ove godine obilježava i jubilarnih 10 godina rada u uredu velika odgovornost poslovanja, u kojem se dosad pokazala kao pouzdana osoba, uvijek nasmijana i puna razumijevanja za svakog.

Važno je prije svega spomenuti, kažu u Turističkom uredu, da veliku potporu bez koje možda i ne bi bilo moguće realizirati neke od ideja imaju u Gradu Čakovcu i gradonačelniku Stjepanu Kovaču, s kojim izvrsno surađuju i zajedno nadopunjuju svoje zamisli te ih pretaču u stvarnost. Boška Ban Vlahek je okružena mladom ekipom u kojoj su Marijo Krčmar, Ksenija Zrna, Vlatka Ciber i Simon Prenković, te se njihova sinergija mogla osjetiti u svakoj do sada zamišljenoj, ali ono što je važno, realiziranoj ideji. Često se uključuju u humanitarne akcije što dokazuje da zaista žive za ovaj grad i ljude i da su osjetljivi na svaku situaciju te uvijek spremni pomoći.

Porcijunkulovo je kao turistička manifestacija izišla iz lokalnih okvira

Organizacijom i prezentacijom svojih potencijala, Međimurje svakim danom napreduje prema prepoznatljivoj destinaciji u okviru turističke ponude kontinentalne Hrvatske. Turizam Međimurja je mlada, ali ubrzana gospodarska djelatnost. Odlikuju je bogatstvo pejzaža, očuvana priroda, vinorodni brežuljci, izvorna i bogata gastronomska ponuda, očuvani tradicijski obrti, izvorni folklor, bogato povijesno nasljeđe, mnogobrojne kulturne i zabavne manifestacije te nadasve radišnost i ljubaznost Međimuraca.

U skladu s time, Turistička zajednica Grada Čakovca organizacijom Porcijunkulovog, kao najveće kulturno-turističke manifestacije, ali i ostalih organiziranih događanja ulaže svoj trud ne bi li Čakovec nastavio tradiciju turističkog, poduzetničkog i kulturnog središta Međimurske županije. To su i uspjeli prošle godine, kada je iznad centra grada postavljena atrakcija s 1000 kišobrana, čija slika je odjeknula u cijeloj Hrvatskoj, ali i puno šire.

No, uspješan prošlogodišnji pohod na promjenu turističke slike Čakovca je zapravo počeo već nekoliko mjeseci ranije organizacijom Festivala cvijeća i Festivalom međimurske kuhinje u sklopu obilježavanja Dana grada Čakovca, koji je bio humanitarnog karaktera, odnosno sav prihod od prodaje ulaznica iskorišten je za pomoć u kupnji neurofeedback uređaja za potrebe Centra za odgoj i obrazovanje Čakovec.

Uslijedilo je već spomenuto Čakovečko proštenje, popularno Porcijunkulovo, sa šarenim kišobranima koji su prekrili Ulicu Kralja Tomislava i najavili jedan novi princip rada u Turističkom uredu, odnosno želju da se ide na stvaranje drugačijeg identiteta grada, kako bi se privuklo što više gostiju s atrakcijama koje su diljem svijeta već prepoznate. Time se Čakovec, bez obzira na svoju veličinu približio europskim turističkim destinacijama.

Čakovčani, ali i ljudi iz ostalog dijela Međimurja već su prošle godine osjetili i doživjeli tu promjenu u stvaranju novog turističkog identiteta grada. Ona je na sreću prepoznata i izvan granica Hrvatske, kazala je voditeljica Turističkog ureda.

– Za Porcijunkulovo smo imali čak goste iz Rusije koji su stigli na koncert Zvonka Bogdana, a bilo je tu i Mađara i Slovenaca. Ljudi sada u Čakovec dolaze ciljano na koncerte koji su dobri, a uz to su besplatni.

Sponzori sada dolaze i sami

Mnogi pomišljaju da je za sve one ideje koje se provode u djelo u Turističkom uredu potrebno puno novaca. – No, nije sve u novcu, kazala je Boška Ban Vlahek. – Ljudi koji odrađuje posao su jedna dobra i složna ekipa koja puno toga sama radi, odnosno sama izrađuje nakit i dekoracije, tako da se samim time uštedjelo dosta financija.

Stoga su prošlogodišnje aktivnosti bile i uspješne, a kvalitetan rad prepoznat je i dolaskom novih sponzora, koji se sada javljaju i sami, jer su prepoznali veličinu onoga što se radi i događa u čakovcu. Manifestacije koje se organiziraju su naravno i njima prigoda da poslovanje svojih poduzeća predstave stotinama tisuća posjetitelja koji se nađu u gradu za vrijeme odvijanja Porcijunkulovog, a isto tako i ostalih događanja. Osim sponzora, promjene na bolje u radu Turističkog ureda sve više prepoznaju i sami građani svojim dolaskom u kancelariju ureda s pohvalama, svojim idejama i sve manje kritikama.

U planu je niz novih projekata

Kada je riječ o novim projektima Ban Vlahek je kazala kako će TZ Grada Čakovca svake subote tijekom proljeća, odnosno do početka onih glavnih turističkih zbivanja organizirati jedan tematski događaj kako bi se ljude privuklo u centar grada sa željom da sam centar što više oživi. TZ Grada Čakovca prije nekoliko je dana ušla i u projekt PPS klub (pred i post sezona) Međimurje i time postala glavnim koordinatorom samog projekta u koji su uključene i ostale TZ zajednice s područja cijelog Međimurja.

U planu je i izrada nove turističke brošure grada čija se promocija očekuje za Dan grada, a isto tako razna događanja će se i ove godine održati u svim dijelovima grada, kao što je to bilo i prošle na čakovečkom Jugu, što su građani odlično prihvatili.


Na kraju spomenimo i to da oni koji se vole zdravo hraniti neće u svemu ovome biti zakinuti. Naime, u planu je i organizacija Sajma zdrave hrane, s obzirom na to da je u Međimurju, ali i na samom gradskom području veliki broj OPG-a koji se bave proizvodnjom biološki uzgojene hrane.

Puno toga zanimljivog sprema se i ove godine u organizaciji Turističkog ureda TZ-a Grada Čakovca, no neke stvari, poručili su ovi mladi i vrijedni ljudi, prepuni novih ideja, predvođeni Boškom Ban Vlahek, nek ostanu i malo (možda za neke i veliko) iznenađenje.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije