Pismo čitatelja: Isprika Međimurje-plina, primjer brige za potrošače

Pismom nam se je javio jedan naš čitatelj koji je prijavio u subotu, 15. studenog kvar na plinskom brojilu u svom stanu u Čakovcu, Ivana pl. Zajca 33.

Na prijavljeni kvar adekvatne službe nisu pravovlljno reagirale što ga je navelo da se pismom obrati direktoru tvrtke Nenadu Hraniloviću. Začuđen, u ponedjeljak 17. studenoga, desetak minuta nakon što je direktor zaprimio email posjetili su ga djelatnici spomenute tvrtke izvršivši zamjenu brojila, a na što je on ostao ugodno iznenađen.

Još veće iznenađenje je doživio kada je na njegov email, a potom i poštom stiglo pismo koje prenosimo u cijelosti, no prije toga i njegov komentar: – Plinači, duboki naklon za poslovnost i ažurnost!

” Poštovani! Na osnovu Vaše pritužbe na Službu za prijavu kvarova Međimurje-plin d.o.o. od 15. studenog, 2014.g. izvršili smo analizu nastalog slučaja i utvrdili da je djelatnik stalne pripravnosti – kod kuće, načinio prekršaj neizvršenja obveza prema propisanim pravilima službe, te će za isto biti odgovarajuće disciplinski sankcioniran.

Ujedno se ispričavamo za nekorektno ponašanje našeg djelatnika, koji nije po zaprimljenoj obavijesti izvršio obilazak stranke u svrhu utvrđivanja prijavljenog kvara na plinomjeru, odnosno davanja informacije o daljnjim koracima koji će se poduzeti u svezi plinomjera. Navedeni djelatnik se opravdava da zamjenu plinomjera prema zakonskim odredbama vrše djelatnici Periodičkih pregleda, što je zaista tako, ali ga to ne opravdava za neizvršeni dolazak kod stranke po reklamaciji neispravnosti plinomjera.

Vašu prijavu o plinomjeru namjeravao je danas, u ponedjeljak, 17.11,2014. dostaviti u djelatnost Periodičkih pregleda, koja bi izvršila provjeru ispravnosti. Nešto glasniji rad plinomjera, prema iskustvu, tehnička je greška koja ne ugrožava sigurnost korisnika, te ne uvjetuje trenutačnu intervenciju, već se ona može izvršiti u nekom tolerantnom roku. Ovime ne želimo opravdavati neodgovorno ponašanje našeg djelatnika, već pokušavamo dati jasniju sliku o prirodi nastale neispravnosti.

Djelatnici Periodičkih pregleda u ponedjeljak, 17.11.2014.g. izvršili su zamjenu spornog plinomjera novim plinomjerom, u svrhu tihog rada i otklanjanja budućih reklamacija o radu prethodnog plinomjera. Još jednom, ispričavamo se za nekorektan postupak našeg djelatnika, Vaša pritužba je opravdana i doprinijet će da nam se ovakvi slučajevi više ne ponavljaju, na čemu Vam zahvaljujemo.”

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije