Čakovečke srednje škole u subotu 6. travnja organizirale su Dan otvorenih vrata. Među njima je i Gimnazija Čakovec od 8 do 12 sati otvorila vrata svim zainteresiranim učenicima osmih razreda Međimurske županije.
Osmaše, koji su došli s prijateljima ili roditeljima, pa i mlađom braćom i sestrama, po Gimnaziji vodili su naši učenici. Poveli su ih u razgled interijera škole, a osmaši su dobili mnoštvo informacija o tome kako je to biti gimnazijalac. Osim osnovnih informacija o predmetima, mogle su se čuti i razne anegdote i prijateljski savjeti. Učenici – vodiči, uglavnom maturanti te učenici trećih razreda, imali su još jedan zadatak.
Svaki od njih preuzeo je ulogu profesora, ali i vodstva škole: ravnateljice te njezina zamjenika. “Pravi” profesori su bili vrlo zadovoljni svojim “zamjenama”, a učenici su priznali da taj posao nije lak. Ideja o zamjeni uloga dolazi od ravnateljice Tee Dragić Runjak, a profesorica Sandra Breka-Ovčar, koordinatorica Dana otvorenih vrata Gimnazije, izrazila je iznimno zadovoljstvo realizacijom ideje te istakla da će se ovaj model predstavljanja škole provoditi i sljedećih godina.
Predstavljanje škole bilo je vrlo raznovrsno i dinamično. Iako je bila subota, učionice nipošto nisu bile prazne. U njima su se predstavljali razni školski sadržaji, predmeti, fakultativna nastava i slobodne aktivnosti. Osmašima se to posebno svidjelo pa su isprva sramežljivo, ali sa zanimanjem, ulazili u učionice. U učionici mali hrvatski budući novinari, fotografi i crtači mogli su vidjeti završne radove na oblikovanju školskoga lista Čagi, a u učionici poznatoj kao veliki hrvatski svoje brojne projekte predstavila je fakultativna nastava Odgoj i obrazovanje za ljudska prava.
U predvorju škole osmašima su se prestavljali gimnazijski glazbenici, a glazba je dopirala i iz učionice glazbenog, kao što je kreativnost prštala i u likovnoj radionici u istoimenoj učionici. U matematici 1 svoje radove predstavljala je filmska grupa, u matematici 2 uz letke sa zadacima dijelili su se i satovi žongliranja. U učionici fizike i informatike moglo se vidjeti učenike na djelu. Slično je bilo i na katu gdje su u kemiji i biologiji učenici pokazivali praktičnu stranu tih predmeta.
Dok se u geografiji se predstavljao projekt Zaštitimo leptire plavce u okviru inicijative Europske škole za živući planet, u povijesti su dvojica povjesničara otkrivala čari ovoga predmeta. Dalje niz hodnik slijedili su jezici: od francuskog preko njemačkog sve do latinskog i engleskog. Ovisno o učionici, mogli ste popiti čaj uz kekse, naučiti neke francuske riječi, pogledati film, prolistati rječnike ili odigrati interaktivni kviz.
Gimnazija je, unatoč tmurnome danu, predstavljena u najljepšem svjetlu. Nadamo se zato da će gužva biti jednaka i na dane upisa te da će iduća generacija učenika imati puno lijepih uspomena iz prostora ove škole, kao što ih imaju i sadašnji gimnazijalci. (Zvonimira Katić, 3.f)