Nakon što ju je afera s neispravnim papučicama gasa koštala mjesta na vrhu ljestvice najjačih brandova prošle godine, Toyota se ove ponovno vratila na tron. Naime, Toyota je ponovno imenovana najvrednijom automobilskom brandom na svijetu i to prema nedavno objavljenoj listi Best Global Brands 2012 sastavljenom od Interbranda.
Ovogodišnje izvješće od strane Interbranda, Toyotu ocjenjuje snažnijim za čak 9% čime se Toyoti osigurava pozicija u Top10 među svim markama i različitim industrijskim granama, piše Automotoportal.hr.
Prema Interbrandu, za Toyotin je uspjeh u velikoj mjeri zaslužna visoka vjernost kupaca, impresivna paleta različitih ekološki prihvatljivih vozila, kao što je Toyota Prius, te jačanje atraktivnosti vozila a time i privlačenje mlađih kupaca.
Toyota je tako na vrh ljestvice zasjela s vrijednošću od 17.3 bilijuna kuna. Drugo mjesto ove godine zauzeo je Mercedes-Benz čija je vrijednost trenutno procijenjena na 17.2 bilijuna kuna, dok je treći BMW s vrijednošću od 16.6 bilijuna kuna.
U lipnju ove godine, Toyota se također pojavila na vrhu drugu godinu zaredom, kao najbolji Global Green Brand (najzelenija svjetska marka).
Interbrand je istaknuo odlučnost Toyotine uprave da kao prioritet pred svoje poslovanje postavi pitanja održivost i zaštite okoliša – što se navodi kao ključni čimbenik u uspjehu poduzeća.
Interbrand promatra tekuće investicije, upravljanje imovinom, te poslovne rezultate kako bi sastavili izvješće s listom najboljih globalnih marki. Metodologija izvješća uzima u obzir mnoštvo načina na koji “Brand” dodaje vrijednost poslovanju poduzeća.