U dogovoru s gradonačelnicom, u Novom Selu Rok su kao prioritet kod dogradnje škole istaknuli izgradnju blagovaonice za užinu
Novo Selo Rok jedno je od mjesta koje se može pohvaliti
pozitivnim brojkama, sve većim brojem djece, ali i brzim
razvojem, pa su širenje mjesta i gradnja neminovni te se tek
očekuju. Sve su to najbolji temelji za ulaganje u obrazovanje,
točnije u uvjete trenutno 50-ak školaraca od 1. do 4. razreda u
I. osnovnoj školi Čakovec – Područnoj školi Novo Selo Rok.
To su prepoznali i tamošnji mještani, ali i članovi Vijeća
Mjesnog odbora na čelu s predsjednikom Miroslavom
Novakom, ravnatelj I. OŠ Siniša
Stričak i voditeljica PO Novo Selo
Rok Branka Hranjec, zajedno s
gradonačelnicom Grada Čakovca Ljerkom
Cividini i pročelnikom Upravnog odjela za društvene
djelatnosti Grada Čakovca Davidom
Vugrincem, pa su jedan školski sat iskoristili
za obilazak škole.
Kako bi se uvjerili u potrebe tamošnjih školaraca i onih koji će
tek sjesti u školske klupe u Novom Selu Rok, prošli su školskom
dvoranom/učionicom u kojoj se odvija nastava tjelesne i
zdravstvene kulture, dvjema učionicama, kuhinjom, obišli okoliš
škole kojim se s razlogom školarci i mjesna zajednica ponose, te
razgovarali s učiteljicama i kuharicom.
U dogovoru s gradonačelnicom kao prioritet kod dogradnje škole
istakli su izgradnju blagovaonice za užinu, a uz najavljeno
uvođenje jednosmjenske nastave i produženog boravka, ujedno i za
potrebe ručka školaraca. Za izradu projektne dokumentacije
aplicirat će se projekt na Nacionalni plan oporavka i otpornosti.
Pritom će se dodatni prostor u školi dobiti i potencijalnom
prenamjenom učionice u kojoj se odvija TZK, kako djeca imaju na
raspolaganju susjedni moderni i prostorom bogati dom kulture.
Ujedno se uvidjela potreba za ormarićima za svakog učenika te je
Cividini naglasila kako će isto riješiti iz decentraliziranih
sredstava.
Radni sastanak i obilazak zaključeni su dogovorom oko prvih
operativnih poteza za ostvarenje najavljenog, ali i temom
iščekivanja odluka resornog ministarstva o mogućem
devetogodišnjem osnovnoškolskom obrazovanju i formiranju razreda
s većim brojem djece, koji bi utjecali na dosadašnje odvijanje
nastave.