Javnozdravstvena kampanja 'Dan crvenih haljina' pokrenuta je kako bi se podigla svijest o moždanom udaru kod žena
Prva kampanja „Dan crvenih haljina“, („Go Red for Women“) pokrenuta je u Americi, a danas je to međunarodna kampanja posvećena prevenciji, dijagnostici i kontroli kardiovaskularnih bolesti, što uključuje bolesti krvnih žila srca i mozga kod žena.
U Hrvatskoj je Hrvatsko neurološko društvo 2019. godine pokrenulo kampanju posvećenu borbi protiv moždanog udara u žena, a obilježava se prvog petka u veljači. Zaštitni znak je silueta žene u crvenoj haljini koja je istovremeno krhka i snažna i koja savršeno oslikava misiju ove akcije. Na društvenim mrežama akciju obilježava hashtag #nosicrveno koji poziva sve da 02. veljače odjenu nešto crveno i na taj način pruže podršku.
Kampanji se priključila i Županijska bolnica Čakovec dijeleći edukativne letke i davanjem korisnih informacija pacijentima ispred Odjela za neurologiju. Djelatnici su tokom radnog dana pružili podršku noseći crveni komad odjeće.