Okupljeni, odjeveni u crveno željeli su široj javnosti poslati jasnu poruku.
U Hrvatskoj je Hrvatsko neurološko društvo 2019. godine pokrenulo
kampanju Dan crvenih haljina, a posvećenu borbi protiv moždanog
udara u žena, a obilježava se prvog petka u veljači. Toga
dana su i djelatnici čakovečke Poliklinike Medikol
obilježili na impozantan način.
Na radnom mjestu su svi bili odjeveni u crveno. Mnogi neupućeni
su tom odjevnom porukom dobili informaciju kako su i oni bili ti
koji su tog 7. veljače željeli podići svijest žena o prevenciji
moždanog udara. On je, kako su nam rekli, u žena nedovoljno
je prepoznat, nedovoljno istražen i nedovoljno liječen.
Prva kampanja Dan crvenih haljina pokrenuta je u Americi prije 16
godina, a danas je to međunarodna kampanja posvećena
prevenciji, dijagnostici i kontroli kardiovaskularnih bolesti,
što uključuje bolesti krvnih žila srca i mozga kod žena. Danas
više od 50 zemalja provodi nacionalne kampanju Go Red for
Women nosi crveno, podižući svijest i osiguravajući sredstva za
borbu protiv srčanih bolesti i moždanog udara, kroz organizacije
stručnih skupova, edukacijskih promotivnih kampanja, modnih
revija, zdravstvenih pregleda, sportskih događaja.
Simbol kampanje je crvena haljina – haljina kao univerzalna slika
žene i crvena kao boja zdravlja, života i živosti, ali i
upozorenja. Kampanja ima za cilj potaknuti žene da se brinu o
svom zdravlju, prvenstveno zdravlju srca i krvnih žila, jer je
većinu tih bolesti moguće spriječiti zdravim životnim navikama, a
isto tako želi potaknuti stručnjake u zdravstvu na posebnu
pozornost za srčani i moždani udar kod žena, zbog njihovih
razlika u odnosu na muškarce.
Zaštitni znak je silueta žene u crvenoj haljini koja je
istovremeno krhka i snažna i koja savršeno oslikava misiju ove
akcije.