Očekuje se da će se kompletno opremljena zgrada službeno otvoriti početkom rujna, kada će se i formalno omogućiti početak korištenja prostora poduzetnicima
U Gradu Prelogu je u petak, 12. srpnja, održana konferencija za novinare gdje su predstavnici medija upoznati s postupcima opremanja zgrade Poduzetničkog centra Prelog. Također, u sklopu konferencije za novinare, potpisani su Ugovor o javnoj nabavi robe, opreme za Poduzetnički centar Prelog te Ugovor o izradi projektno-tehničke dokumentacije za Interpretacijski centar Prelog.
O svemu su govorili gradonačelnik Grada Preloga Ljubomir Kolarek te pročelnica Upravnog odjela za upravu i društvene djelatnosti Grada Preloga Miljenka Radović, ujedno i voditeljica projekta Poduzetnički centar Prelog.
– Izgradnja građevine Poduzetničkog centra Prelog je gotova, izvršen je tehnički pregled te čekamo, svaki trenutak, uručenje uporabne dozvole. Nakon građevinskih radova krećemo u samo opremanje građevine. Opremanje građevine je podijeljeno u dva postupka javne nabave. Jedan je opremanje zgrade opremom – namještajem za što danas potpisujemo ugovor, a drugi je opremanje zgrade informatičkom i elektroničkom opremom. Osim opremanja same građevine pripremamo i uvjete za useljenje korisnika zgrade, za onu namjenu za koju je i određena. Donijeta je odluka o cijeni korištenja prostora i to u visini od 30,00 kn/m² sa subvencioniranim korištenjem prostora. Isto tako je donijeta odluka o prijenosu prava upravljanja nad zgradom Razvojnoj agenciji PCP. Idući korak je na Razvojnoj agenciji koja treba pripremiti uvjete za raspis natječaja za korištenje prostora zgrade. Očekujemo da će se kompletno opremljena zgrada službeno otvoriti početkom rujna ove godine i tada i formalno omogućiti početak korištenja prostora poduzetnicima – istaknula je Miljenka Radović.
Ugovor o opremanju potpisan je s domaćom tvrtkom BRID d.o.o. Čakovec. Ukupna vrijednost opreme s postavljanjem je 829.900,00 kn, odnosno ukupno s PDV-om 1.037.375,00 kn. Sama zgrada ima 23 ureda, dvije konferencijske dvorane, dvije sobe za sastanke, dvije čajne kuhinje (prizemlje i kat) i prateće prostore. Svaki ured ima po 2 uredska stola (57 komada), uredske stolice (57 komada), ormare različitih veličina (82 komada), vješalice, stolove (27 komada) i stolice za stranke (94 komada).
Predviđeno je opremanje i ulaznih prostora, recepcijom, dvorane za sastanke. Konferencijska dvorana ima 300 stolica, namještaj za panel diskusije, govornice i sl. Rok isporuke i montaže je 60 dana. U tijeku je i postupak nabave za informatičku i elektroničku opremu. Rok za prijavu na taj natječaj je 22. srpnja.
Interpretacijski centar Prelog još je jedan u nizu projekata Grada Preloga. Radi se o budućoj adaptaciji zgrade u Ulici Kralja Zvonimira, gdje je danas sjedište Gradskog komunalnog poduzeća Pre – kom d.o.o. Cilj projekta je adaptacija prostora zgrade u inovativan interpretacijski centar. Potrebno je naglasiti kako se radi o važnom lokalnom razvojnom projektu koji ima za cilj na jedan kvalitetan način iskoristiti i adaptirati prostor površine ukupno 694,32 metara kvadratnih.
Interpretacijski centar Prelog će na inovativan način prezentirati i vizualizirati prirodnu i kulturnu baštinu Grada Preloga i donjeg dijela Međimurja, s posebnim osvrtom na život uz rijeku Dravu. Potpisan je Ugovor za izradu projektno-tehničke dokumentacije za Interpretacijski centar Prelog i to u visini od 65.600,00 kuna, bez PDV-a. Ugovor je potpisan s domaćim ponuđačem, tvrtkom GIP Šarić iz Vučetinca.
Zadovoljstvo tijekom ovih projekata izrazio je i gradonačelnik Ljubomir Kolarek, istaknuvši posebno zadovoljstvo radom svih onih uključenih u provedbu projekata na području Grada Preloga.