AUTI U 70-IMA

NEKAD VRLO POPULARAN ‘Stojadin’ je 1970. bio europski auto godine

Zastava 101 bila je luksuznija od fiće i kupovali su je pripadnici srednjeg sloja

FIAT 128 proglašen je 1970. godine europskim automobilom godine,
a bila je riječ o tada najmodernijem automobilu na tržištu,
preteči kompaktne klase s prednjim pogonom, poprečno postavljenim
motorom i mjenjačem, neovisnim ovjesom na obje osovine i petim
vratima prtljažnika, i to četiri godine prije prvog VW Golfa.

Imali smo sreće što je FIAT odmah dao licenciju za
proizvodnju Zastavi pa je već 1971. godine počela proizvodnja u
Kragujevcu. Popularni ‘Stojadin’ najuspješniji je model Zastave s
više od milijun proizvedenih primjeraka.

Zastava 101 bila je luksuznija od fiće i kupovali su je
pripadnici srednjeg sloja. Martin Sagner, Dudek
iz Gruntovčana, od honorara za seriju zaradio je 4000 dinara što
je bilo dovoljno za pola ‘Stojadina’.

Godine 1972. u Kopru počinje proizvodnja legendarnog ‘Spačeka’, a
godinu kasnije u Novom Mestu kultna ‘Katrica’ (Renault 4). U tada
vrlo luksuznom Citroen DS-u, popularnoj ‘Žabi’, Mišo
Kovač
je 1971. imao tešku prometnu nesreću.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije