O knjizi su govorili i poznati digitalni profesionalac Ilija Brajković te politički analitičar Mate Mijić.
‘FCK, we’re sorry, Dobro vs zlo, Moron, Mišolovka, Bolimepipi,
Drečanje beba…’ samo su neka od stotinjak
poglavlja knjige ‘Atomski marketing’ koju su u
utorak, 29. veljače, u hotelu Hilton predstavili autor
Marijan Palić i suautor Mato
Rajić.
O knjizi su govorili i poznati digitalni profesionalac
Ilija Brajković te politički analitičar Mate
Mijić.
– Marketing je sam po sebi pričanje priče, pa
sam odlučio kroz svoju priču i druge konkretne primjere čitatelju
približiti marketing digitalnog doba – kazao je Marijan Palić
koji se, iako 29-godišnjak, digitalnim marketingom uspješno bavi
desetak godina.
Marketing
digitalnog doba, kako ističe Palić, je onaj
marketing koji donosi rezultate. U knjizi se nalaze primjeri koji
se mogu primijeniti uz minimalne budžete, baš kao što je to radio
i sam autor.
Kako kaže, volio bi da je netko ovakvu knjigu
napisao kada je on kretao u posao jer bi izbjegao greške koje je
sam prevladao.
–
Prvo sam mislio da je naslov prepotentan. Kada
sam još nedovršeno štivo pročitao u dahu, shvatio sam da se
drugačije niti ne može zvati. Najvrjednije u knjizi je da
čitatelj shvati da marketing nije rezerviran samo za one koji
imaju velike budžete. Novi ‘online svijet’ omogućio je neslućene
mogućnosti uz ponekad minimalna ulaganja – kaže Mato
Rajić, iz Rajić Consultinga, autor dijela poglavlja
vezanih uz web i digitalni marketing.
Politički analitičar, konzultant i poduzetnik
Mate Mijić posvjedočio je da se knjiga čita u jednom dahu zbog
kratkih i slikovitih priča i primjera iz prakse te je okupljenima
pročitao poglavlje ‘Zamjeramo marketingašima, a mi smo isti!’.
– Knjiga Atomski marketing nije obična knjiga o
marketingu, gdje čitate 300 stranica, a izvučete 2 stranice
vrijednih zaključaka. Knjiga nije znanstveni pogled na marketing,
nego pogled nekoga tko to živi i radi godinama te kroz životne
priče i projekte pokazuje prilike i zamke. Must read! – kazao je
Ilija Brajković, direktor i vlasnik digitalne
agencije Kontra.
Više o knjizi i autorima možete saznati ovdje.