Polaznici su na tečaju usvojili znanje, kompetencije i vještine koje mogu odmah primijeniti u svojoj nastavi podizanjem
Na tečaju “ICT and free Web Tools in Enducation: Another way to Teach and Learn” učiteljica matematike Karmen Habijan Buza, prof. iz Osnovne škole Nedelišće u sklopu Erasmus+ projekta “Novi val znanja u našoj školi” je usvojila IKT vještine u nastavi da u radu s učenicima koristi inovativne i moderne metode uz upotrebu različitih web alata te nastavne sadržaje učini zanimljivijima i privlačnijima učenicima, a gradivo matematike korelira s drugim predmetima putem međupredmetnih i međunanarodnih projekata.
IKT i besplatni web alati u obrazovanju kao drugi način poučavanja i učenja tečaj od 21. do 25. svibnja u Almadi u Portugalu je dao svjež i novi pogled na prijenos znanja te su sudionici razvili i oblikovali kompetencije podučavanja koje podrazumijevaju vještine i metode podučavanja koristeći u nastavi digitalnu tehnologiju i digitalni sadržaj.
Polaznici su na tečaju usvojili znanje, kompetencije i vještine koje mogu odmah primijeniti u svojoj nastavi podizanjem digitalnih kompetencija učitelja u upotrebi informacijsko-komunikacijske tehnologije (IKT) u poučavanju kroz primjenu različitih web alata.
Almada je grad i općina u Portugalu, smještena na južnoj strani rijeke Tagus, na suprotnoj strani rijeke od Lisabona. Dva grada povezana su s mostom 25 de Abril. Almada se smatra prometnim središtem i brzorastućim predgrađem te njegova obala ima nekoliko pješčane plaže i panoramske vidike.
Ciljevi implementacije sadžaja u nastavi su primijeniti Google alate i primijeniti besplatne alate WEB 2.0 te korištiti platforme Moodle u učionici, poticati razvoj pedagoških praksi koji uključuju IKT, podcasting, vodcasting i drugi multimedijski mediji u učionici, izraditi multimedijske pedagoške sadržaje, poticati implementaciju multimedijalnih tehnika i IKT vještina, razviti mjerilo dobre prakse, poticati razmjenu stajališta i sudjelovanja u udrugama slobodnog softvera, dopustiti sudionicima da dijele svoje iskustvo i razviju projekt (i druge projekte) mrežnim povezivanjem, podijeliti multimedijske produkcije, pridonijeti idejama i razvoju projekata između europskih organizacija za obrazovanje i osposobljavanje.
Metodologija implementirana u rad je aktivni mentorski, timski i individualni rad, dijeljenje i razvoj multimedijalnih kompetencija, terenski rad (promatranje, snimanje video i fotografija, mapiranje, intervjui) te stvaranje filmova/multimedije: informacije, koncepcija, sučeljavanje, suradnja, selekcija (slika, zvuk i tekst), sastavljanje i izdavanje, kritička analiza i refleksija koja se odnose na teorijske i praktične dimenzije sa stvorenim multimedijalnim objektima, evaluacija (s obrascima koje popunjavaju učenici i učitelji), diseminacija i strategije praćenja.
Kulturni događaji uključeni u radu na tečaju su bili posjet
povijesnom dijelu Lisabona i dijelu Almade (snimanje ili
fotografiranje), posjet Cristo-Rei i Cacilhas luci te Rua Augusta
Archu (snimanje ili snimanje fotografija) i posebna večera FADO
(FADO je portugalska glazba, Fado je 27. studenoga 2011. upisan u
UNESCO-v popis nematerijalne kulturne baštine).
Sudionici tečaja iz Švedske, Finske, Italije, Rumunjske, Cipra i
Hrvatske za svoje kvalifikacije, znanja i vještine dobili su
potvrdu Uvjerenje o pohađanju nastave i dokument svoje
osposobljenosti Dokument Europass mobilnost.