U promicanju boljeg interneta, na izbornoj nastavi informatike učiteljica Iva Naranđa provela je razne aktivnosti s učenicima te ih tako nastojala potaknuti da se uključe u iskorištavanje što više dobrih prilika koje se nude na internetu, a uz to im je pruženo znanje i potpora za suočavanje s mogućim rizicima.
Učenici petih razreda bavili su se temom digitalni tragovi te ustanovili da oni mogu biti pozitivnoga ili negativnoga karaktera. Shvatiti su koliko su digitalni tragovi važni za njihovu budućnost. Uočili su brzinu i načine širenja informacija te uvidjeli da je jednom podijeljene informacije vrlo teško izbrisati.
Učenici šestih razreda analizirali su dobre i loše strane digitalnoga doba, rješavali online listić o opasnostima upotrebe digitalnih medija i listić o pozitivnim i negativnim obilježjima digitalnoga doba.
Učenici petih i šestih razreda pripremili su materijale za pano u holu škole koji su uredili prigodom Dana sigurnijeg interneta 2017. Učenici petih razreda napisali su savjete kojih bi se trebalo pridržavati želi li se iza sebe ostaviti što bolji digitalni trag, dok su učenici šestih razreda napravili popis dobrih i loših strana digitalnoga doba.
Pripremljeni su i letci na raznobojnim papirima koji su izviješeni pored panoa tako da ih učenici mogu uzeti, a sadrže savjete o digitalnim tragovima. Svoje aktivnosti prilikom obilježavanja Dana sigurnijeg interneta podijelili su putem TwinSpacea s eTwinning partnerima iz projekta Digital Citizen – How and Why.
Učenici sedmih razreda bavili su se temom digitalnoga građanstva i upoznali poželjna ponašanja i vrijednosti koje treba imati digitalni građanin. Učenici su ispunili upitnik i osvijestili svoje navike pri upotrebi digitalnih tehnologija. U drugom dijelu blok-sata učenici su napravili radove za eTwinning događanje povodom Dana sigurnijeg interneta, Canva postere sa sloganima.
Učenici osmog razreda aktivno sudjeluju u eTwinning projektu Digital Citizenship te su i povodom Dana sigurnijeg interneta radili na ovom projektu čime su koristili neke od dobrih mogućnosti interneta u obrazovanju. Upoznali su poželjna ponašanja i vrijednosti koje treba imati digitalni građanin, ispunili upitnik i osvijestili svoje navike pri upotrebi digitalnih tehnologija.
U nastavku blok-sata učenici su dovršili PowerPoint prezentacije na engleskom jeziku o nasilju putem interneta (cyberbullyingu), temi kojom se ovog mjeseca bave u sklopu navedenog eTwinning projekta. Grupa učenika uredila je pano u informatičkoj učionici koji prikazuje devet sastavnica digitalnoga građanina.
U nastavi su se koristili materijali dostupni putem projekta petzanet.hr i obrazovna društvena mreža Edmodo.
Više o Danu sigurnijeg interneta i učeničke radove možete pronaći na školskom webu.