Tvrtka Međimurje-plin Čakovec ovih je dana zaprimila pozive kupaca koji su imali neugodna iskustva s osobama koje su se lažno predstavljale kao njihovi djelatnici. Iz tvrtke su posllai priopćenje koje prenosimo u nastavku.
– Temeljem uznemirenih poziva naših kupaca plina, a s ciljem ispravnog informiranja, želimo upozoriti naše kupce prirodnog plina o lažnom predstavljanju od strane određenih osoba da su predstavnici Međimurje-plina ili partneri Međimurje-plina, ili da su došli iz plina i traže Vas da im pokažete račune i potpišete se.
Naši radnici Vas ne posjećuju u Vašem domu i ne traže nikakve podatke o računima, već dolaze k Vama samo na očitanje brojila i prilikom dostave računa. Međimurje-plin kao Vaš opskrbljivač plinom raspolaže sa svim podacima o potrošnji plina i računima.
Osobe koje se lažno predstavljaju kao naši djelatnici ili partneri možete prijavite nadležnim organima u Republici Hrvatskoj za lažno predstavljanje na broj 192. Obavještavamo javnost i poštovane kupce da svi radnici i suradnici Međimurje-plina imaju punomoć ili iskaznicu iz kojeg je vidljivo da su službeni predstavnici Međimurje-plina.
Žao nam je što ste opet uznemireni od strane trećih osoba, koje se lažno predstavljaju da su naši radnici ili partneri’- piše u priopćenju koje potpisuje direktor Nenad Hranilović.