Čakovčanin Dejan Levačić za ORaH kreirao ‘politički’ parfem

Limited edition’ od 999 parfema; muški, ženski i uniseks, u dvije varijante, od 30 i 50 mililitara, za koje cijena još nije definirana, predstavit će u srijedu ORaH Mirele Holy. Iako je pitanje tko želi mirisati po politici, posebno kad se uzme u obzir to da ova naša smrdi na kilometar, u ORaH-u drže da će biti zainteresiranih jer ORaH – miriše drugačije

Ideju da umjesto kemijskih olovaka, šuškavaca, kalendara i inih rekvizita koje stranke ljudima prodaju i dijele, prodaju parfeme iznjedrio je Dejan Levačić, član stranačkog ogranka iz Čakovca.

‘U trećem mjesecu putovao sam za Čakovec i pala mi je na pamet ideja da bi ORaH mogao imati svoj parfem s obzirom na to da oko 80 posto parfema na tržištu sadrži dozu oraha i bilo mi je logično povezati to s našom strankom’, kazao je Levačić za Tportal.hr.

Napominje da su za početak odlučili ići s limitiranom edicijom i da će se parfem moći nabaviti samo u stranačkim prostorijama.

‘Nismo se odlučili za veliku proizvodnju i za sada nećemo ići u parfumerije i drogerije. Vidjet ćemo kako će reagirati tržište. Ako se pokaže dobrim, razmislit ćemo kako dalje’, istaknuo je Levačić i dodao kako za sada nemaju zaštitno lice za parfem, iako nije isključeno da će ga imati, po mogućnosti da to bude poznata osoba koja dijeli njihove političke stavove.

Napominje kako je parfem od ideje, preko realizacije i nabave proizvoda, pa do izrade ambalaže i dizajna u potpunosti hrvatski proizvod.

‘Parfemi su moja strast i dugo sam kemijao kakav bi trebao imati miris. Činjenica je da udio na tržištu po prodaji najviše zauzimaju ženski parfemi. Odlučili smo ipak poseban naglasak staviti na uniseks parfem jer su oni sve popularniji. Bavio sam se mišlju kakav bi to ‘politički parfem’ trebao biti i kako sam 2003/04. dosta vremena provodio u Saboru, odlučio sam da uz crtu oraha ima notu mirisa papira i sandalovine jer sve to podsjeća na Sabor. Parfemi će biti u bočicama od 30 i 50 mililitara. Cijenu još nismo definirali’, kazao je Levačić.

Dizajn ambalaže potpisuje dizajnerski tim ORaH-a, a Levačić objašnjava da su u parfem nastojali ne stavljati sastojke poput benzena, jer oni nisu u skladu s ekološkim promišljanjem stranke.

‘Koliko je meni poznato, ovakav proizvod nema nijedna stranka u Europi. Ima li u svijetu, ne mogu sa sigurnošću odgovoriti. Nadamo se da će parfem biti prihvaćen i da bi u budućnosti stranka od njega mogla ostvariti određeni prihod kojim bi mogla financirati svoj rad’, kaže Levačić.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije