PRIPAZITE

Stručnjaci otkrili: Ovih 5 predmeta nikada nemojte kupovati online!

Ako ste umorni od otvaranja paketa za paketom samo da biste ustanovili da vam dugo očekivana stvar ipak ne pristaje baš kako treba, možda je vrijeme krenete u trgovinu...

Online kupovina svakako je praktična—tko ne voli mogućnost da
može kupiti što god poželi iz udobnosti svog kauča? No, kada je
riječ o odjeći, klik “dodaj u košaricu” nije uvijek najbolji.
Zapravo, stručnjaci za kupovinu kažu da neke stvari uopće ne
biste trebali kupovati online, piše Best
Life
.

Ako ste umorni od otvaranja paketa za paketom samo da biste
ustanovili da vam dugo očekivana stvar ipak ne pristaje baš
kako treba, možda je vrijeme krenete u trgovinu. Od kupaćih
kostima do cipela, evo najboljih odjevnih predmeta za koje
stručnjaci kažu da ih je bolje kupiti osobno.

Tenisice za trčanje: Dok je neke vrste
obuće u redu naručiti putem interneta, stručnjaci kažu da su
tenisice za trčanje druga priča. Ako nosite pogrešnu veličinu ili
par koji ne zadovoljava vaše individualne potrebe, vaša stopala
će trpjeti posljedice. “Oblik vaših stopala i način na koji
dodiruju tlo tijekom trčanja mogu diktirati vrstu tenisice koja
vam je potrebna. Ako kupujete tenisice za trčanje online i samo
se nadate najboljem, riskirate neugodno iskustvo trčanja ili čak
bol i ozljedu”, rekla je Katie Roberts, potrošačka analitičarka s
DealNews.com.”Kada osobno kupujete tenisice za trčanje, možete
isprobati različite opcije i vidjeti što je najbolje za trčanje.
A neke specijalizirane trgovine za trčanje čak će izvršiti
personaliziranu probu”, dodaje Roberts.

Štikle: Štikle su najteža vrsta cipela za
hodanje, stoga nema previše smisla kockati se s online
kupovinom. Bez obzira idete li na vjenčanje ili tražite novi
par za sljedeći izlazak, najbolje je da umjesto toga odete u
trgovinu, kažu stručnjaci. Bez obzira idete li na vjenčanje ili
tražite novi par za sljedeći izlazak, najbolje je da umjesto toga
odete u trgovinu, savjetuju stručnjaci. “Kupnja putem
interneta može dovesti do odabira pogrešne veličine, što
rezultira nelagodom i boli. Kada kupujete putem interneta, ne
možete ih isprobati i utvrditi odgovaraju li kako treba”, kaže
John Smith, modni stilist iz Leather Skin Shopa.

Odijela po mjeri: Kada kupujete odijelo
online, neke će vam trgovine dopustiti da unesete vlastite mjere
kako bi se ono moglo prilagoditi vašoj veličini. Ovo može biti
primamljivo, ali Smith kaže da ćete se bolje osjećati ako odete u
pravu trgovinu gdje vam stručnjaci i stilisti mogu
pomoći. “Odijelo po mjeri zahtijeva točne mjere i treba ga
napraviti osobno. Budući da odijelo po mjeri ima nekoliko
mogućnosti prilagodbe, važno je isprobati odijelo kako bi
savršeno pristajalo. Također možete dobiti savjet od iskusnih
krojača ili modnih stručnjaka, nešto što ne možete učiniti kada
kupujete online”, objašnjava.

Grudnjaci: “S toliko različitih stilova
grudnjaka i načina na koji pristaju, vrlo je teško kupiti
grudnjak online i zapravo biti njime zadovoljni. Čak i nakon što
se izmjerite kako biste pravilno pristajali, doista ne znate
kakav će vam biti osjećaj na tijelu i zapravo bi vam moglo biti
neugodno nositi”, kaže Catherine Brock, spisateljica i urednica u
The Budget Fashionista. Čak i ako ste sigurni u svoju
veličinu grudnjaka, Brock preporučuje odlazak u trgovinu na
profesionalno mjerenje. “Način na koji grudnjak osjećate
može odrediti vašu razinu udobnosti tijekom cijelog dana, stoga
je važno nabaviti onaj koji vam dobro pristaje. Mnogi grudnjaci
također se prodaju online zbog prirode svoje funkcije, pa ako vam
ne pristaje, uzalud ste potrošili tvoj novac”, kaže Brock.

Kupaći kostimi: Gledanje kupaćih kostima na
internetu može biti zabavnije od stvarnog isprobavanja u
trgovini, ali ako želite nešto što će vam pristajati kao
saliveno, najbolje je da ga ne naručite putem
interneta. “Kupaći kostimi jedan su od rijetkih artikala
koje nikada ne biste trebali kupovati online, zbog činjenice da
se kroj kostima može značajno promijeniti ovisno o marki i stilu,
a neće svi trgovci prihvatiti povrat”, kaže Raine Gui, osnivač i
kreativni direktor u Model Chicu.

Najnovije