Vijesti / Životni stil
Životni stil
VIDEO Disbalans u lokomotornom sustavu nastao modernim životnim stilom
Fitness studio FitLife

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Disbalans u lokomotornom sustavu nastao modernim životnim stilom

Otapanje potkožnog masnog tkiva je najlakši zadatak za nekog stručnjaka u rekreaciji

Uvijek je jedna strana ljudskog tijela dominantna, na taj način degenerativnim promjenama kroz određeni vremenski period nastaje disbalans, a osobito ako ne vježbamo. To može biti lijeva ili desna, a ovisi o mnogim čimbenicima. Ne postoji čovjek koji ima obje strane tijela potpuno identične, stoga je trening obavezan dio svakodnevne rutine. No, u tom slučaju nije baš svaki trening najbolji trening za vas.

Kada govorim o tijelu koje iza sebe nema nikakvih operacijskih zahvata, koje je zdravo, tada mislim na manje promjene koje su nastale lošim životnim navikama, kroz neki dulji vremenski period.  Ujutro kod ustajanja i obavljanja svakodnevnih zadaća uočavamo dominantnost jedne strane, primjerice, pranje zubi, oblačenje, ispijanje prve jutarnje kave i vode pa i stavljanje torbe na samo jednu stranu tijela ili rame, govori puno o tome na koju smo stranu “nagnuti”. Posljedice mogu biti vrlo loše po čovjekovo zdravlje s toga je prije samog vježbanja potrebno obratiti pozornost na neke od jasnih pokazatelja trenutnog stanja posture. 

Laik će teško sve ovo uočiti sam kod kuće stoga se dobro obratiti nekome tko zna što i kako, a to bi trebala biti stručna osoba kao što je trener ili fiziotarapeut. Rezultati testa ili posturalne analize su jasni pokazatelj kojim smjerom morate ići pa je važno da je osoba koja vas pregledava stručna i osposobljena za to što radi. Na žalost, često i vrlo stručne osobe ne znaju uočiti, a niti zaprimiti osobu s težim posturalnim problemom, stoga budite sigurni u stručnost vašeg trenera. Trener osim statične posturalne analize mora napraviti i dinamičku te na temelju tog testa kreirati trening.

Otapanje potkožnog masnog tkiva je najlakši zadatak za nekog stručnjaka u rekreaciji, no, uočiti i rješavati probleme nastalekroz neki dulji vremenaski period je malo teže, i tu treba imati puno prakse, znanja i sigurnosti.

Tabata girjom ili jednom bučicom rad 20 sekundi s odmorom između vježbi od 10, ukupno 8 vježbi, 4 minute-jedna tabata. Napravite ukupno 5 tabata. Prije ovog glavnog djela treninga napravite zagrijavanje i na kraju istezanje.

picture
 

Čučanj 

Iskorak

Ramni most 

Mrtvo dizanje 

Čučanj 

Iskorak 

Rameni most 

Mrtvo dizanje 

Najnovije

Reci što misliš!