Vijesti / Životni stil
Životni stil
VIDEO Vježbanje na godišnjem odmoru ili ipak ne?
Fitness studio FitLife

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Vježbanje na godišnjem odmoru ili ipak ne?

Pretjerano spavanje će nas učiniti još pospanijima, tijelo će tražiti još, osjećat ćemo se umorno...

Vrijeme je godišnjih odmora stoga vam preporučujem da se ne opuštate i da nastavite istim tempom, naravno, ako ste vježbali prije. Tijelu je potreban odmor, no, to ne znači cjelodnevno spavanje i hranjenje  u izobilju, čak štoviše, potrebno je uz pasivan odmor odabrati i aktivan, hraniti se onoliko koliko su naše potrebe jer je tijelo pametnije nego što si mi mislimo i ne možemo ga prevariti kako bi nekada to htjeli.

Pretjerano spavanje će nas učiniti još pospanijima, tijelo će tražiti još, osjećat ćemo se umorno, a odmarali smo danima, pa je baš zbog toga, minimalna aktivnost na odmoru prijeko potrebna. Tijelo se na taj način i fizički i psihički priprema za zadaće koje ga čekaju nakon godišnjeg odmora, rasterećuje se i ne postaje tromo već razgibano, spremno i razbuđeno. Često čete čuti laike kako govore da je vježbanje na odmoru pretjerivanje, no, zapravo su oni ti koji pretjeruju s odmorom što se na njihovom tijelu na žalost i vidi, pritom ne mislim samo na višak kilograma.

Sve vježbe koje radite u treningu, moraju vam biti dobro poznate, te je tehnika izrazito važna kod svladavanja svih kretnji girjom. Pokreti moraju biti čisti i sigurni kako bi vježbanje bilo učinkovito bez nepotrebnih bolnih stanja ili istegnuća mišića. Girja je vanjsko opterećenje koje se često dodaje treningu, a osobito ako se radi o funkcionalnom treningu te ćete,ako se krenete baviti njime često raditi s ovim fantastičnim rekvizitom za vježbanje.

Najviše se izvode zamah, nabačaj i trzaj, no ona je itekako svestrana pa ćete i u ovom kućnom treningu kojeg sam pripremila za vas vidjeti niz mogućnosti i položaja koje također nudi. Radi se o vrlo kvalitetnom opterećenju treningu, ali također i vrlo zahtjevnom, stoga ju ne podcjenjujte. Investicija u nju je opravdana jer osim što je svestrana, možete ju nositi sa sobom bilo gdje jer zauzima malo mjesta.

TRENING

Jednoručno veslanje girjom s klupe ili stolice x10/10 ponavljanja
Dijagonalni tap suprotnim dlanom ka suprotnom stopalu u položaju upora x10/10 ponavljanja
Potisak kuka s povišenja x20 ponavljanja
Spuštanje nogu i girje na prsa x20 ponavljanja
Unilateralno rumunjsko mrtvo dizanje x10/10 ponavljanja
Tap suprotnim dlanom ka suprotnom ramenu u položaju upora x10/10 ponavljanja

picture
 

 

Najnovije

Reci što misliš!