Vijesti / Životni stil
Životni stil
VIDEO Trening za aktivaciju gluteusa, velikog mišića stražnjice, s girjom
Fitness studio FitLife

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Trening za aktivaciju gluteusa, velikog mišića stražnjice, s girjom

Svakodnevno dugotrajno sjedenje na stražnjici uljenjuje mišić i tako često dolazi do glutealne amnezije i skraćivanje fleksora kuka

Girja je rekvizit kojeg dodajemo treningu kako bi dobili dodatno vanjsko opterećenje kao logičan slijed napredovanja. Girja zahtjeva dobro poznavanje tehnike kako bi što preciznije izvodili vježbe s njom te shodno tome napredovali.

Nastala je u Rusiji, ali je popularnost stekla tek u Americi gdje se popularizirala po raznim funkcionalnim dvoranama i dvoranama za borilačke sportove. Izrazito je omiljena među muškom, ali i ženskom populacijom, a sve zbog njezine lagane i svestrane primjene i praktičnosti.

Kod izgradnje snažnog i čvrstog gluteusa potrebno je uložiti puno više, no što se na prvu čini. Gluteus je najmoćniji mišić u našem tijelu, radi se o velikoj topološkoj regiji, pa osim zdravstvenih tu su i estetski razlozi za početkom vježbanja, što je sasvim u redu. Svakodnevno dugotrajno sjedenje na stražnjici uljenjuje mišić i tako često dolazi do glutealne amnezije i skraćivanje fleksora kuka.

Kada su fleksori kuka skraćeni vrlo lako može doći i do nefunkcionalnog gluteusa koji se ne pali i ne gasi kada je to potrebno, primjer, kod uspinjanja po stepenicama ili hodanju. Upravo zbog toga je potrebno ciljano raditi na vježbama koje ga pale, jačaju i održavaju snažnim. 

Ako ste vlasnik jedne ili više girja, onda je ovo fantastičan trening za vas. Nakon kratkog zagrijavanja, krenite na ovaj glavni dio, a na kraju istegnite i opustite. 

Trening –ukupno 5-7 serija

- Unilateralno mrtvo dizanje -10 ponavljanja na svaku nogu, ukupno 20 ponavljanja
- Sumo -30 ponavljanja
- Zamah -30 ponavljanja 
- Rameni most -20 ponavljanja
- Goblet čučanj -20 ponavljanja

picture
 

 

Najnovije

Reci što misliš!

Najgledaniji video