Vijesti / Životni stil
Životni stil
VIDEO Kreni SADA i ti si - raketa do ljeta
Ivana Posavec

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Kreni SADA i ti si - raketa do ljeta

Vježbajte bez obzira na to dolaze li rezultati sporije ili brže, trudite se i do ljeta ćete izgledati bolje, ljepše i zadovoljnije. Garantiram.

Koliko nam treba vremena da ostvarimo neke, okom vidljive rezultate? To sve ovisi od osobe do osobe, ako ste genteski nagrađeni, trudite se s izbalansiranom prehranom i vježbate, rezultate možete uočiti već nakon mjesec dana. No, ima onih kojima će rezultati malo sporije stizati i uglavnom malo takvih vježbača nastavi put do ostvarenja cilja. Sva početna nadobudna očekivanja naglo splasnu jer rezultati stižu (pre)sporo. Često odustanu, a da si nisu dali ni pravu šansu. 

Kako god, u oba slučaja treba biti uporan, dosljedan i kretati se ka cilju. To je jedini ispravan put do zdravlja, a zdravlje nam je u cijeloj priči najvažnije. Kada pitate ozbiljnog vježbača, zašto vježba i koji su bili razlozi za početak vježbanja, svaki će reći istu rečenicu. Vježbam zbog zdravlja, osjećam se bolje od kada redovito vježbam i ništa me ne boli, a vježbati sam počeo da smršavim, zategnem se i generalno izgledam bolje.

Gotovo svakog vježbača je u teretanu doveo nekakv cilj u vidu boljeg i ljepšeg tijela, a malim koracima, kako vježbač stasa, trening dobiva novu dimenziju i postaje puno više od samo rada na vanjskoj ljepoti. Zapravo, ljepota je u nama, u našem tijelu, u našim postupcima. Ogorčene osobe i same nisu zadovoljne sobom, pa su nezadovoljne i okolinom. Kada ste zadovoljni sami sobom, kada vas ništa ne koči i ne boli, bolji ste i prema drugima, gledate svijet ljepšim očima. 

Vježbajte bez obzira na to dolaze li rezultati sporije ili brže, trudite se i do ljeta ćete izgledati bolje, ljepše i zadovoljnije. Garantiram. 

Kućni KARDIO trening težinom vlastitog tijela: trening odradite 3-4 puta na tjedan
- Čučanj skok
- Polumarinac 
- Iskorak skok
- Unilateralni skakavac 
- Plank jacks 
- Jumping jacks 

Radite na TIMER (skinite aplikaciju na svoj mobitel, a vježbe zapišite na papir): 45:15 sekundi x 5-7 serija!

picture
 

 

Najnovije

Dodavanje novih komentara je onemogućeno.