Vijesti / Životni stil
Životni stil
VIDEO Kućni gluteus trening i zašto je važno jačati ga?
Fitness Studio FitLife

Fitness studio fitlife

VIDEO Kućni gluteus trening i zašto je važno jačati ga?

Vježbanje je važno za sveukupno psihofizičko zdravlje...

Mišići stražnjice su gluteus maximus, gluteus medius i gluteus minimus. Njihova zajednička zadaća je ekstenzija kuka, interna rotacija i abdukcija u kuku.

Snažan gluteus jednako stabilnost zdjelice. Snažan gluteus je važan da bi se bez poteškoća uspravno kretali, hodali, trčali ilipak odžali stabilnost na jednoj nozi. Kao potpora donjem dijelu leđa igraju veliku ulogu, primjerice kod mrtvih podizanja, a pokret mrtvog dizanja dnevno u svakodnevnim zadaćama izvršavamo na stotine puta.

Evo jedan primjer, svaki put kada se saginjemo i podižemo s poda, može biti teret ili samo list papira, stoga je potrebna njihova jakost i dobra forma kako ne bi došlo do ozljeda u lokomotornom sustavu, a tu konkretno govorimo o lumbalnom dijelu kralježnice.

Core je centralni dio tijela, a tu svakako spadaju i gluteusi, a kako bi kao sportaš, bilo da se radi o profesionalcima ili samo rekreativcima, bili dugovječni i zdravi, potrebno je sprovoditi treninge za jakost glutealne regije. Stoga, smanjite bolove u donjem dijelu leđa, također, ako imate snažne gluteuse, imatestabilnost zdjelice. Vrlo važno za zdravlje koljenskog i skočnog zgloba.

Svaka nestabilnost u području kukova može prouzročiti bolove u koljenu ili/i gležnju. Pa da zaključim ovu temu, vježbanje je važno za sveukupno psihofizičko zdravlje, pa vam kao prijedlog dajem jedan kratki kućni trening kojeg možete odraditi samostalno kod kuće, bez ili s vanjskim opterećenjem. 

  • Rameni most x 20 ponavljanja
  • Abdukcija - odnoženje u položaju upora klečeći - x 10 ponavljanja svakom nogom
  • Jednonožno mrtvo dizanje x 10 ponavljanja svakom stranom
  • Naizmjenični stražnji iskorak x 10 ponavljanja svakom nogom
  • Zanoženje u položaju upora klečeći x 10 ponavljanja svakom nogom
  • Naizmjenični bočni lateralni čučanj x 10 ponavljanja svakom stranom

Trening: nakon kratkog zagrijavanja odradite ovaj set vježbi kreiran da aktivira mišiće zdjelice i nogu. Pokušajte napraviti oko 5 serija. Dodajte ga svojem regularnom treningu, kako ne bi zapostavili i ostatak tijela. 

 

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno

Reci što misliš!