Vijesti / Životni stil
Životni stil
VIDEO Što i kako jesti?
Fitness Studio FitLife

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Što i kako jesti?

Vježbajte i hranite se što zdravije, vaš će organizam uvijek biti mlad i lijep.

Svatko ima svoj stav po pitanju prehrane, ali jedno je sigurno, zdrava hrana nije obrađena hrana. Kada kažemo riječ hrana tada mislimo na nešto što će naš gladni organizam nahraniti, dati mu energije i dobar izgled.

Za normalno funkcioniranje našeg organizma potrebno je tijelo nahraniti makronutrijentima koji su mu nužni,a to su ugljikohidrati, proteini i zdrave masti. Sve ostale šećerne i pšenične derivate naš organizam ne treba i može bez njega, a to je svaka zapakirana, obrađena, zaslađena i namirnica bojana umjetnim bojama.

Zdrava hrana nije skupa i ona je nešto što nam je nužno za normalan rast i razvoj,a unos te hrane bi trebao biti onoliko koliko dnevno potrošimo, ako  nam cilj nije dobivanje na mišićnoj masi ili debljanje i skupljanje potkožnog masnog tkiva.

Kada su nam na početku ciljevi gubitak potkožnog masnog tkiva, tada je unos manji od potrošnje, i to bi otprilike bilo 300 kcal manje kako bi redukcija bila idealna i bez gladovanja, dok je kasnije unos hrane jednak potrošnji.

Zdrava prehrana je hrana koja nije obrađena, ona je čista te se svrstava pod hranu koja je nužna za naše normalno funkcioniranje i život. Povrće, meso, riba, jaja, svježi sir, gljive, bobice, orašasti plodovi, čista hladno prešana ulja i sjemenke su hrana bogata makronutirijentima koje naše tijelo treba kako bi normalno funkcioniralo.

Sva obrađena hrana u obliku pašteta, umaka, salama, konzerva itd., nije zdrava pa neka čak i vrlo štetna po zdravlje, ako se pretjera, umjerena povremena konzumacija je prihvatljiva i neće vam naštetiti. Obrađena hrana koja je domaća, a u obliku kobasice, čvaraka, krvavica, špeka, povrća zapakirano u zimnicu itd., također spada u zdravu hranu, podržite lokalne OPG-ovce i kupujte na placu.

Šećer i brašno nisu najpoželjniji kod zdrave prehrane, jer su nepotrebni organizmu i dovode do debljanja i ranog odumiranja organizma, a s obzirom na to da se skuplja u potkožnom masnom tkivu taj je otrov uvijek uz nas te nikada ne znate kada će se proliti po tijelu.

Vježbajte i hranite se što zdravije, vaš će organizam uvijek biti mlad i lijep. 

Vježbe: sve četiri vježbe radite jednu za drugom, 30 sekundi rada i 10 odmora između vježbi. Pokušajte napraviti nekoliko serija, između 3 do 7 serija.

Sretno!

 

Pročitajte i ovo
Najgledanija galerija
Izdvojeno

Reci što misliš!