Iako to ljudi često misle, kompanije koje proizvode ovu omiljenu grickalicu ne uskraćuju vas, već vam čine uslugu.
Nije bitno ni gdje kupujete, ni od kojeg brenda – vrećica čipsa
uvijek je napola puna. To je nerijetko razočaravajuće, a ljudi
znaju i prokomentirati da ih određeni brend krade i da im
uskraćuje uživanje. No, to nije istina.
Reader’s Digest donosi koji je točan i pravi razlog polu pune
vrećice. Ideja praznog dijela vrećice je ta da zrak u tom
dijelu, odnosno dušik, zapravo čuva određenu grickalicu od
toga se smrvi u transportu. Kada tog ne bi bilo vrlo vjerojatno
biste kupili vrećicu mrvica od čipsa, a ne fini prženi
krumpir.
Još jedna pozitivna strana je ta da dušik čuva čips da ostane
svjež. Kada bi u vrećici bio običan zrak vrlo vjerojatno bi čips
postao žilav. 1994. godine znanstvenici su otkrili da izlaganje
čipsa dušiku čuva njegovu hrskavost i svježinu, ali i da je okus
bolji!