Važna reforma

Od 1. siječnja 2020. godine upravni odjeli Varaždinske županije preuzimaju poslove državne uprave

Poslove će bez prekida nastavljati obavljati upravni odjeli Županije izuzev poslova upravne i sportske inspekcije te nadzora zakonitosti općih akata predstavničkih tijela općina, gradova i Županije.

Od 1. siječnja Varaždinska županija preuzima 200-tinjak
poslova ureda državne uprave koji će se obavljati na dvije
lokacije u Varaždinu, u Vodotornju u Vrazovoj 4 i u Županijskoj
palači na Franjevačkom trgu 7, kao i u ispostavama u Ivancu,
Novome Marofu i Ludbregu te u matičnim uredima na 12
lokacija.

Poslove će bez prekida nastavljati obavljati upravni odjeli
Županije izuzev poslova upravne i sportske inspekcije te nadzora
zakonitosti općih akata predstavničkih tijela općina, gradova i
Županije.

Ovo je važna reforma koja će donijeti racionalniji, jeftiniji i
brži sustav za građane, ističe župan Radimir
Čačić
.

– Od 112 službenika i namještenika iz dosadašnjeg Ureda državne
uprave, Županija preuzima njih 61, a obavit će se i dodatne
analize. Time preuzimamo svega polovicu dosadašnjih službenika
državne uprave, po čemu smo dvaput racionalniji od svih ostalih
hrvatskih županija. To je interes građana jer oni zaslužuju da
javna uprava bude djelotvorna i što jeftinija. Kad bi država
barem približno tako poslovala, ova zemlja ne bi imala problem –
napominje Čačić.

Umjesto dosadašnjih šest, djelovat će osam upravnih odjela i
Služba za unutarnju reviziju. Radno vrijeme upravnih odjela jest:
ponedjeljkom, srijedom i četvrtkom od 7.30 do 15.30 sati, utorkom
od 7 do 17 sati, a petkom od 7 do 13 sati.

Centralna pisarnica, u kojoj građani mogu podnijeti svoje
zahtjeve, djelovat će u Vodotornju.

Upravni odjel za opću upravu, sa sjedištem u Vodotornju, obavljat
će većinu preuzetih poslova, među kojima su poslovi vođenja
državne matice, upisa promjena osobnog imena, evidencije o
hrvatskom državljanstvu, pripremni poslovi za sklapanje braka,
odobravanje i pružanje besplatne pravne pomoći.

Upravni odjel za gospodarstvo i europske poslove preuzima poslove
izdavanja obrtnica, vođenja obrtnog registra, rješavanja o
minimalnim tehničkim uvjetima za ugostiteljske i prodajne objekte
te druge poslove, koji će se i dalje obavljati u Vodotornju.

Sve poslove  dosadašnjeg Odjela za hrvatske branitelje iz
Domovinskog rata te poslove u svezi osnivanja i registracija
udruga preuzima Upravni odjel za zdravstvo, socijalnu skrb,
civilno društvo i hrvatske branitelje. Taj Upravni odjel obavljat
će i povjerene poslove iz područja zdravstvene zaštite i
socijalne politike, a od 1. siječnja 2020. godine  biti će
smješten u zgradi Vodotornja.

Poslove iz područja odgoja i obrazovanja, sporta, kulture i
tehničke kulture preuzima Upravni odjel za prosvjetu, kulturu i
sport sa sjedištem u Županijskoj palači, a one iz područja
poljoprivrede Upravni odjel za poljoprivredu i ruralni razvoj,
također u Županijskoj palači.

Upravni odjel za prostorno uređenje, graditeljstvo i zaštitu
okoliša, koji izdaje akte za gradnju, akte u postupcima
ozakonjenja nezakonito izgrađenih zgrada te obavlja druge
poslove, privremeno će djelovati na dvije lokacije (Županijska
palača i zgrada Vodotornja).

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije