Vijesti / Sport
Sport
VIDEO Funkcionalni trening za jačanje centralnih mišića tijela zvan core
Fitness studio FitLife

FITNESS STUDIO FITLIFE

VIDEO Funkcionalni trening za jačanje centralnih mišića tijela zvan core

Trening je dizajniran tako da aktivira cijelo tijelo, no, smisao treninga je ipak aktivacija mišića core-a. Sve što vam je potrebno da biste uspješno završili ovaj trening su; jedna girja, boca s vodom i mali ručnik

Core je područje zdjelice, kukova i kralježnice te se on smatra, kronološki, najvažnijim dijelom našega tijela. To je kompletan pojas u koji spadaju trbuh, leđa i zdjelica. Najčešće smo upravo u tom dijelu tijela „zakržljali”, a sve zbog modernog životnog stila kojeg svakodnevno vodimo. Naše je tijelo stvoreno za pokret, a dugotrajnim sjedenjem i minimalnim kretanjem činimo kontra onom za što je stvoreno. Loše držanje i bolovi su posljedica degenerativnih promjena koje nastaju kroz određen vremenski period, ponavljajući niz nekontroliranih istih kretnji, minimalno razgibavajući tijelo.

Da bi bili zdravi, prvo jačamo centar iz kojeg krećemo prema van, a osnova svakog dobrog treninga je upravo to, jačanje cijelog tijela s naglaskom na mišiće core-a. Pritom nemojte misliti da je klasičan izdržaj na laktovima zvan plank jedina, najvažnija i najbolja vježba za core jer to nije tako. Ona je izrazito kvalitetna, no svakako nije jedina i najbolja. Ako spadate u osobe koje su zdrave i koje nemaju nikakvih problema s lokomotornim sustavom, tada vam preporučujem ovaj odličan set vježbi uz pomoću kojeg ćete osnažiti cijelo tijelo i možda izgubiti koji centimetar potkožnog masnog tkiva.

Standardnim vježbama kao što su upor na laktovima, zvan plank i slično, dodajte ove vježbe girjom ili jednom čučicom i vjerujem da ćete znatno utjecati na jačanje centralnih mišića corea.

Vježbe- svaku vježbu izvodite između 10-15 ponavljanja, a ovisno o vanjskom opterećenju koje imate kod kuće, vježbe izvodite jednu za drugom i tako činite jedan krug, napravite nekoliko krugova, između 5-7.

1. Unilateralno veslanje girjom u položaju pretklona trupa

2. Goblet čučanj

3. Povlačenje pod bradu

4. Zamah

5. Trzaj

6. Sklek s jednom rukom na povišenju

Najnovije

Reci što misliš!

Najgledaniji video