U prostorijama Hotela Castellum u Čakovcu održana je redovna izborna sjednica Skupštine Rukometnog saveza Međimurja na kojoj je izabrano novo vodstvo za predstojeće četverogodišnje razdoblje.
Mandat dosadašnjeg vodstva istekao je u prosincu 2020., ali
je tada, radi epidemiološke, situacije sjednica
prolongirana. Obzirom da je bitno da na tako važnim
funkcijama imamo zakonski odabrane predstavnike, odlučeno je da
se uz provođenje svih epidemioloških mjera sjednica ipak održi.
Sjednica je započela minutom šutnje kojom smo odali počast
nedavno preminulom dugogodišnjem tajniku saveza Vladimiru
Kramaru, a sjednicu je otvorio dosadašnji predsjednik
Miljenko Topličanec. Nakon uvodnog pozdrava
izglasan je dnevni red i radno predsjedništvo koje je vodilo
sjednicu, a kojim je predsjedao Dražen
Špoljarić.
Od ukupno 17 osoba s pravom glasa koje predstavljaju sedam
rukometnih klubova i zbor sudaca Međimurja sjednici je
prisustvovalo 12 osoba. Po izboru verifikacijske komisije,
ovjerovitelja zapisnika te zapisničara izvješće o svom radu iznio
je dosadašnji predsjednik Miljenko Topličanec koji je naveo da se
Upravni odbor saveza sastao četiri puta i jednom je održana
telefonska sjednica. Naveo je da se naš savez, kao i mnogi
klubovi tijekom 2020. godine, susretao s problemima vezanim uz
pojavu epidemije te da se radilo u okviru mogućnosti, a prihodi i
rashodi saveza uistinu su bili minimalni. Izvješće je prihvaćeno
jednoglasno.
Obzirom je jedina pristigla kandidatura za mjesto predsjednika
bila kandidatura Rudolfa Marciuša imenovani se
obratio skupštinarima kako bi iznio svoje argumente za isticanjem
kandidature. Tako je naveo da je u razgovoru s većinom od
malobrojnih klubova našeg saveza došao do zaključka da svojim
angažmanom može doprinijeti razvoju, kako samog Saveza, tako i
rukometa u cjelini u našoj županiji.
Budući angažman kojem je odlučio posvetiti svoje vrijeme
proizlazi iz mišljenja da je rukomet u našoj županiji na niskim
granama obzirom na broj klubova i članove koje okupljaju te da
vidi potencijal da se stvari pokrenu i promijene na bolje.
Prvenstveno ovdje se misli na masovnost djece koju je plan
animirati i uključiti u rukomet, okupljanju trenera u trenersku
udrugu, pomoći sudačkoj organizaciji u okupljanju i aktiviranju
mladih da se uključe u rad i u konačnici pomoć samim klubovima
koji su udruženi u Savez, a što do sada i nije bio slučaj.
Nakon toga jednoglasno su donijete odluke da je Rudolf Marciuš
novi predsjednik saveza u narednom četverogodišnjem mandatu, za
dopredsjednika saveza izabran je Dražen Špoljarić, a uz njih u
upravni odbor izabrani su Petra Gudlin, Vladimir
Balent i Ivan Horvat. U nadzorni odbor
izabrani su Alen Lacić, Josip Kvakan i
Martin Goričanec. Tajnik saveza je Marko
Zeko.
Nakon izbora novoizabrani predsjednik zahvalio je na povjerenju
te je izrazio zadovoljstvo što su sve ove bitne odluke donesene
jednoglasno, no i žaljenje što sjednici nije prisustvovao nitko
od predstavnika RK Prelog.
Za kraj je novoizabrani predsjednik iznio prijedlog plana i
programa rada te financijskog plana za 2021. godinu. Napomenuo je
da je, kada se gledaju dosadašnji rezultati i poslovanje Saveza,
njegov plan uistinu ambiciozan no da u istog ne vjeruje zasigurno
se ne bi ni kandidirao. Također je napomenuo da članstvo u Savezu
donosi određena prava, no isto tako i obveze i da je bitno da svi
udruženi sudjeluju u ostvarivanju ciljeva kako bi svima bilo
bolje.
Sukus plana i programa rada svodi se na: modernizaciju poslovanja
saveza (web stranica, društvene mreže, knjigovodstvo i
marketing); škole rukometa u suradnji s jedinicama lokalne
samouprave, osnovnim školama i školskim sportskim savezom);
podupiranje i pokretanje osnivanja udruge trenera; rad na
popularizaciji i širenju sudačkog kadra; vođenje natjecanja
mlađih dobnih skupina; donošenje plana o pravednoj raspodjeli
sredstava između članova; organizacija priprema momčadi i
utakmica reprezentacija Hrvatske; organizacija seminara i
predavanja. Financijski plan na razini prve godine također je,
obzirom na dosadašnje prihode i rashode saveza, ambiciozan, a
radi se o 50.000,00 HRK.