SVETI JURAJ NA BREGU

VRIJEDNOST UČENJA Koji je najbolji posao na svijetu?

Učenici sedmih razreda povezali su Kartezijev koordinatni sustav u ravnini i profesionalno usmjeravanje

Europska komisija donijela je zaključak da se ova godina proglasi
Europskom godinom vještine. Trenutno više od tri četvrtine
poduzeća EU ima poteškoća s pronalaženjem radnika s potrebnim
vještinama, a Eurostat izvještava da samo 37 posto odraslih osoba
redovito pohađa edukacije. 2021. godine 28 zanimanja u nizu
sektora prijavilo je manjak visokokvalificiranih i
niskokvalificiranih radnika. Učenici često spominju kako žele
biti YouTuberi, Tiktokeri, influenceri i dojma smo da nisu
svjesni životne realnosti koji ih čeka ni koja je vrijednost
učenja u školi.

Kako bi se kod učenika osvijestila vrijednost učenja i znanja na
satu matematike je napravljena radionica koja je povezala
pravokutni koordinatni sustav u ravnini i profesionalno
usmjeravanje. Učenici su najprije odigrali kviz kojemu je
rješenje bilo pitanje: Koji je najbolji posao na svijetu? Učenici
su davali zanimljive odgovore: cvjećar jer se radi u prirodi i
istovremeno se iskazuje umjetnost, slikar jer se na platnu mogu
iskazati osjećaji, teta u vrtiću jer je jako lijepo raditi s
djecom, arhitekt jer bih voljela izgraditi zgradu za siromašnije,
detektiv jer se uvijek nešto drugo dešava, farmaceutkinja jer
volim pomagati ljudima, kuhar jer volim kuhati, veterinar jer
volim životinje, informatički tehničar jer volim tehnologiju i
rad za računalom te sudac u rukometu jer volim rukomet i želim
povećati pravednost u sportu.

Dalje slijede odgovori učitelj geografije jer volim svijet na
kojem živim i volim se družiti s djecom, zoolog jer volim
životinje, psiholog jer se ljudi bolje osjećaju kad imaju s kim
razgovarati, arheolog jer volim otkrivati razne povijesne stvari,
slastičarka jer mi je lijepo vidjeti djecu koja se raduju svojoj
rođendanskoj torti, nogometni trener kako bih svoje znanje prenio
na druge ljubitelje nogometa, liječnik kako bih liječio i pomagao
drugim ljudima, odgajatelj jer ga svaki dan dočekuju nasmijana
djeca i on svakog dana gleda kako odrastaju.

Nastavilo se unošenjem točaka u pravokutni koordinatni sustav u
ravnini gdje su rješenja bile misli vezane uz vrijednost učenja.
Za kraj su učenici sami morali izraditi jedan zadatak gdje je
rješenje bila mudra misao, poslovica ili izreka o vrijednosti
učenja i znanja koju su si ranije pripremili. Zaključak je da se
trebamo držati  misli: Znanje – imanje.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije