Iako se u tjednima uoči ovog dana nastava s učenicima predmetne nastave odvijala na daljinu, to ih nije omelo u pripremi i provedbi različitih aktivnosti
Ove godine navršava se deset godina od uključivanja II. osnovne
škole Čakovec u eTwinning zajednicu. S obzirom na ovu obljetnicu,
za njih je bilo od osobite važnosti obilježiti 9. svibnja, Dan
eTwinninga i Dan Europe. Iako se u tjednima uoči ovog dana
nastava s učenicima predmetne nastave odvijala na daljinu, to
ih nije omelo u pripremi i provedbi različitih
aktivnosti.
Prvog dana, kada su se učenici svih razreda ponovo okupili na
nastavi u školi, u ponedjeljak 10. svibnja 2021., u predvorju
škole istaknuli su zastavu koju su dobili kao eTwinning škola. U
ovoj aktivnosti sudjelovali su učenici 7. a razreda, a
organizirale su je učiteljica engleskog jezika Branka
Lamza i učiteljica informatike Iva
Naranđa.
–
U sklopu eTwinning projekata Micro circuits for Mega solutions i
My Water Footprint našu školu je predstavljala
Ema, učenica sedmog razreda i polaznica INA
eTwinneri, pod vodstvom učiteljice Ive Naranđe. Za projekt My
Water Footprint izrađen je video s porukama partnera iz više
država, svaka škola snimila je svoj dio s čestitkom na materinjem
i engleskom jeziku – ističu.
Za projekt Micro circuits for Mega solutions pripremljen je
izazov za partnere u kojem je micro:bitom poslana poruka s
Morseovim kodom. U sklopu eTwinning projekta Teachers4Europe:
Democratic Values in the Era of Artificial Intelligence održano
je nekoliko aktivnosti koje je koordinirala Iva Naranđa. Na
nastavi informatike učenici 4. a i 4.c razreda koristili su
Vocodes za eksperimentiranje s AI tehnologijom.
Učiteljice razredne nastave Ema Škvorc, Marijana
Haramija i Jelena Habuš sa svojim su
učenicima trećeg i četvrtog razreda upoznavale Europu. Učenici su
bojali zastave država članica Europske unije i kartu Europske
unije kojom su povodom Dana Europe ukrasili razredne panoe. Za
ovu aktivnost korišteni su materijali dostupni na službenoj
mrežnoj stranici Europske unije u Kutku za učenje. Učenici 4.b
razreda su učili o Europskoj uniji na satovima Prirode i društva.
Naučili su koje su zemlje članice EU, gdje joj je sjedište te su
razgovarali o geslu “Ujedinjeni u različitosti”. Vrlo su vrijedno
i pažljivo bojali puzle – kartu Europe kojom su ukrasili pano
učionice. Na Satovima razrednika slušali su himnu “Oda radosti”
te igrali razne društvene igre vezane uz Europsku uniju i zastave
njenih članica. U kreativnosti, igri i glazbi su mnogo naučili i
bolje upoznali svoj kontinent.
U 4. c razredu učenici su uz vodstvo njihove učiteljice
Jelena Habuš obilježili Dan Europe. Aktivnosti
su bile različitog karaktera: učenici su bojali puzzle sa slikama
država članica Europe koje je na kraju rezultiralo cjelokupnom
kartom gdje se lijepo vide koje su sve države članice Europske
unije, rješavali su zadatke istraživačkog tipa u kojima su
istraživali zastavu, himnu, jezike, valute i usporedili s
Republikom Hrvatskom koja je njihova domovina te na kraju
odabrali jednu državu članicu Europske unije po vlastitom izboru.
Istražili su glavni grad, susjedne države koje graniče s
izabranom državom te jednu znamenitost koju bi voljeli
posjetiti.
U sklopu Erasmus+ KA229 projekta Stories Bring Us Closer, uz koji
se provodi i paralelni eTwinning Projekt, učenici 8.a razreda
osmislili su i napisali priče inspirirane Poveljom Europske unije
o temeljnim pravima. Motivi u pričama bila su mjesta i stanovnici
zemalja partnera u projektu, Grčke, Italije, Španjolske i
Švedske. Aktivnost je provedena u sklopu nastave engleskog
jezika, pod vodstvom učiteljice Branke Lamza.