
Iako se u tjednima uoči ovog dana nastava s učenicima predmetne nastave odvijala na daljinu, to ih nije omelo u pripremi i provedbi različitih aktivnosti
Ove godine navršava se deset godina od uključivanja II. osnovne
škole Čakovec u eTwinning zajednicu. S obzirom na ovu obljetnicu,
za njih je bilo od osobite važnosti obilježiti 9. svibnja, Dan
eTwinninga i Dan Europe. Iako se u tjednima uoči ovog dana
nastava s učenicima predmetne nastave odvijala na daljinu, to
ih nije omelo u pripremi i provedbi različitih
aktivnosti.
Prvog dana, kada su se učenici svih razreda ponovo okupili na
nastavi u školi, u ponedjeljak 10. svibnja 2021., u predvorju
škole istaknuli su zastavu koju su dobili kao eTwinning škola. U
ovoj aktivnosti sudjelovali su učenici 7. a razreda, a
organizirale su je učiteljica engleskog jezika Branka
Lamza i učiteljica informatike Iva
Naranđa.

Za projekt Micro circuits for Mega solutions pripremljen je izazov za partnere u kojem je micro:bitom poslana poruka s Morseovim kodom. U sklopu eTwinning projekta Teachers4Europe: Democratic Values in the Era of Artificial Intelligence održano je nekoliko aktivnosti koje je koordinirala Iva Naranđa. Na nastavi informatike učenici 4. a i 4.c razreda koristili su Vocodes za eksperimentiranje s AI tehnologijom.
Učiteljice razredne nastave Ema Škvorc, Marijana Haramija i Jelena Habuš sa svojim su učenicima trećeg i četvrtog razreda upoznavale Europu. Učenici su bojali zastave država članica Europske unije i kartu Europske unije kojom su povodom Dana Europe ukrasili razredne panoe. Za ovu aktivnost korišteni su materijali dostupni na službenoj mrežnoj stranici Europske unije u Kutku za učenje. Učenici 4.b razreda su učili o Europskoj uniji na satovima Prirode i društva. Naučili su koje su zemlje članice EU, gdje joj je sjedište te su razgovarali o geslu “Ujedinjeni u različitosti”. Vrlo su vrijedno i pažljivo bojali puzle – kartu Europe kojom su ukrasili pano učionice. Na Satovima razrednika slušali su himnu “Oda radosti” te igrali razne društvene igre vezane uz Europsku uniju i zastave njenih članica. U kreativnosti, igri i glazbi su mnogo naučili i bolje upoznali svoj kontinent.
U 4. c razredu učenici su uz vodstvo njihove učiteljice Jelena Habuš obilježili Dan Europe. Aktivnosti su bile različitog karaktera: učenici su bojali puzzle sa slikama država članica Europe koje je na kraju rezultiralo cjelokupnom kartom gdje se lijepo vide koje su sve države članice Europske unije, rješavali su zadatke istraživačkog tipa u kojima su istraživali zastavu, himnu, jezike, valute i usporedili s Republikom Hrvatskom koja je njihova domovina te na kraju odabrali jednu državu članicu Europske unije po vlastitom izboru. Istražili su glavni grad, susjedne države koje graniče s izabranom državom te jednu znamenitost koju bi voljeli posjetiti.
U sklopu Erasmus+ KA229 projekta Stories Bring Us Closer, uz koji se provodi i paralelni eTwinning Projekt, učenici 8.a razreda osmislili su i napisali priče inspirirane Poveljom Europske unije o temeljnim pravima. Motivi u pričama bila su mjesta i stanovnici zemalja partnera u projektu, Grčke, Italije, Španjolske i Švedske. Aktivnost je provedena u sklopu nastave engleskog jezika, pod vodstvom učiteljice Branke Lamza.