SVETI JURAJ NA BREGU

MATEMATIKA Vrednovanje i ocjenjivanje geometrijskih sadržaja na drugačiji način

Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.

Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod
kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima
dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da
će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno
na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i
rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora
kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.

Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati
Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i
odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su
ponovili ova gradiva.

Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan
slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je
bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog
zadatka.

Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog
rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih
primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko
objašnjenje.

Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor
izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je
odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su
učenici zamislili igre i njihovu realizaciju. Igre su arhivirane
i ako ne prije iduće godine će ugledati svjetlo dana na nastavi
kod ponavljanja sadržaja.

Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane
provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.

Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina
znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i
teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg
zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan:
primjer iz života ili primjena.

Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je
svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada
dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u
radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod
učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima
i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o
geometrijskim tijelima, donosi
web OŠ Ivana Gorana kovačića Sveti Juraj na Bregu
.

Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije