Vijesti / Školski kutak
Školski kutak
MATEMATIKA Vrednovanje i ocjenjivanje geometrijskih sadržaja na drugačiji način

SVETI JURAJ NA BREGU

MATEMATIKA Vrednovanje i ocjenjivanje geometrijskih sadržaja na drugačiji način

Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.

Kako su učenici 5. a , 5. b, 8. a i 8. b razreda tijekom rada kod kuće u virtualnim učionicama radili na geometrijskim sadržajima dogovoreno je s učiteljem Željkom Kraljićem da će vrednovanje i ocjenjivanje u ovakvim uvjetima biti provedeno na drugačiji način. Umjesto uobičajenih pisanih provjera i rješavanja zadataka učenici su dobili više mogućnosti izbora kakvim radom će pokazati svoju razinu znanja i vještina.

Prvi mogući odabir bila je izrada kviza. Učenici su mogli birati Forms, Wordwall, Kahoot ili nešto po svom odabiru. Pitanjima i odgovorima obuhvatili su cijelu cjelinu i na takav način su ponovili ova gradiva.

Dio učenika odabrao je izradu prezentacija. Iz svake teme jedan slide obuhvaćao je teoriju i osnove nekog gradiva, drugi slide je bio zadatak i treći slide detaljno objašnjeno rješenje tog zadatka.

Dvije učenice osmog razreda odlučile su se na izradu fotografskog rada. One su u neposrednoj okolini pronašle deset konkretnih primjera iz života vezanih uz geometriju uz teoretsko objašnjenje.

Oni koji nisu željeli raditi pomoću računala imali su na izbor izraditi kartice, društvenu igru, umnu mapu ili plakat. Bilo je odličnih, kreativnih, originalnih i zanimljivih ideja kako su učenici zamislili igre i njihovu realizaciju. Igre su arhivirane i ako ne prije iduće godine će ugledati svjetlo dana na nastavi kod ponavljanja sadržaja.

Učenici koji su željeli mogli su riješiti pripreme za pisane provjere znanja koje su obuhvaćale geometrijske cjeline.

Učenici su bili upoznati što se očekuje od njih i koja razina znanja bi bila za koju ocjenu: dovoljan: prepisano pitanje i teorijski odgovor iz udžbenika, dobar: rješavanje jednostavnijeg zadatka, vrlo dobar: rješavanje složenijeg zadatka i odličan: primjer iz života ili primjena.

Još su dobili tablicu razina ostvarenosti kompetencija gdje je svaka sastavnica bila bodovana s tri, dva ili jednim bodom kada dođe vrijeme ocjenjivanja da znaju što se sve očekuje od njih u radu. Na sličan način namjeravaju se za kraj nastavne godine kod učenika petih razreda vrednovati i ocijeniti znanja o razlomcima i decimalnim brojevima te kod učenika osmih razreda znanja o geometrijskim tijelima, donosi web OŠ Ivana Gorana kovačića Sveti Juraj na Bregu.

Pročitajte i ovo
Najgledaniji video
Najgledanija galerija
Izdvojeno

Reci što misliš!