Matematički Pub kviz u osnovnoj školi? Zašto ne?
U srijedu, 4. prosinca 2024. godine, blagovaonica I. osnovne škole Čakovec bila je ispunjena do posljednjeg mjesta uz veselu i natjecateljsku atmosferu.
Matematičari I. osnovne škole Čakovec i ovog puta bili su kreativni i to uz prvi pub kviz organiziran u ovoj školi.
U sklopu organizacije Večeri matematike, kviz je okupio 80 učenika viših razreda, raspoređenih u 16 ekipa koji su se suočili s četiri seta pitanja iz raznih kategorija od brzih i zabavnih pitalica do složenijih matematičkih problema i mozgalica.
Ovakav pristup omogućio je svim učenicima da pokažu svoje znanje, ali i kreativnost u rješavanju zadataka. Kviz su vodile bivše učenice naše škole, a sada gimnazijalke, Korana Drakulić i Sara Hassan, koje su svojim entuzijazmom dodatno uljepšale večer. Uzbuđenja nije nedostajalo kroz cijeli događaj, a najuzbudljiviji trenutak kviza bila je odluka o pobjedničkim mjestima koja je ovisila o najtočnijoj procjeni površine matematičke učionice.
Ova neobična i inovativna metoda dodatno je potaknula natjecateljski duh među ekipama, a svi su se trudili pokazati svoje matematičke vještine na najbolji mogući način.
Na kraju kviza, tri ekipe “Pauci i Mušice”, “Brojevni banditi” i “Bakrena snaga” proglašene su najboljima. Njihovo zadovoljstvo i ponos bili su očigledni, a nastavili su matematičko druženje sljedećeg dana uz prigodno čašćenje.
Nastavnici matematike I. osnovne škole Čakovec Sanja Murk, Aleksandar Jerosimić, Tanja Debelec i Željka Kolar uložili su puno truda u pripremu i organizaciju ovog kviza. S ponosom su promatrali zadovoljstvo svojih učenika te su svjesni koliko je važno poticati ljubav prema matematici na kreativan i zabavan način.
Sudionici se već sada raduju novim izazovima i prilikama za sudjelovanje u sličnim događanjima, a organizatori najavljuju da će se ovakvi kvizovi nastaviti održavati i u budućnosti. Ovaj događaj u I. osnovnoj školi Čakovec pokazao je kako se kroz igru i zabavu može učiti i razvijati ljubav prema matematici, stvarajući tako temelj za uspješniju budućnost učenika.