Osvještavanje važnosti štednje i racionalnog raspolaganja novcem
Danas, 31. listopada, u Osnovnoj školi Tomaša Goričanca Mala Subotica obilježen je Dan štednje.
U želji da dodatno osvijeste važnost štednje i racionalnog raspolaganja novcem učenici su organizirali niz aktivnosti tijekom cijelog tjedna.
U sklopu projekta “SuperŠtedo – mladi poduzetnik¨ aktivnosti su u 6.a razredu provele učiteljica Tihana Srpak Čemerika i knjižničarka Patricija Husajina.
Jedna od prvih aktivnosti bila je prikupljanje starih novčanica od donatora. Kroz korištenje aplikacije Google Lens učenici su skenirali novčanice iz različitih povijesnih razdoblja, poput forinti, tolara, kruna, maraka… Ova aktivnost omogućila je učenicima da istraže povijest novca i shvate koliko je važno poznavati materijalna sredstva koja nas okružuju.
Učenici su zatim svoje informacije o novcu prezentirali kroz video uratke u alatu CapCut. Ostvaraji učenika bili su posebno kreativni. Osim toga, uređen je i školski pano s informacijama o štednji, izradili su se knjižni označivači, a pripremili su i kutiju za odgovore u obliku kasice prasice.
Danas su u holu škole, prije početka nastave, proveli kratku anketu pod nazivom ¸¸Štedite li i za što? ”. Anketu su provele učenice članice volontera ¸¸Sova” Marta Ciglar i Antonela Husić iz 7.a te Tesa Balog iz 6.a razreda.
Od ukupnog broja ispitanih njih 80 % štedi za npr: putovanja, djecu i obitelj, za mirovinu i stare dane, za e-kasicu te za kuću i za razne popravke. Ostalih 20% ispitanih ne štedi zbog malih primanja. Ovom kratkom anketom htjeli smo uvidjeti kakvo je stanje u našoj školi po pitanju štednje.
Učenici 6.a razreda prisustvovali su online edukaciji pod nazivom ¸¸Financijska pismenost i izrada proračuna”. Nakon edukacije učenici su se natjecali u Kahoot kvizu gdje su pokazali svoje znanje o štednji.
Pobjednici kviza su Lota Kovačić, Alisa Novak, Vanesa Požgaj i Sara Žulić, drugo mjesto osvojio je Matija Kocijan, dok su treće mjesto osvojili Jakov Držanić, Andrija Lovrenčić i Dorijan Mihocek.
Nagrade će im biti poslane na adresu škole.
Vjerujemo da će učenici kroz sve ove aktivnosti steći vrijedna znanja koja će im pomoći u budućnosti.