Mehatroničar koji se razumije u sve - od modeliranja, crtanja raznih shema i konstrukcija do praktičnih radova u kojima je briljirao
– Naš državni prvak u Mehatronici Karlo Kontrec toliko je samozatajan i skroman da ga nismo uspjeli nagovoriti da nam se predstavi. Zato nam je u pomoć priskočio njegov prijatelj, kolega iz razreda, David Krivak – obajvila je Tehnička škola Čakovec.
Evo što David kaže o svom prijatelju za cijeli život.
‘Karlo Kontrec kao učenik je tijekom srednjoškolskog obrazovanja pokazao da ga zanimaju sve grane tehnike. Svaki predmet doživljavao je ozbiljno i s određenom dozom respekta. Marljivim radom i zalaganjem na satu pokazao je zavidno znanje iz svih strukovnih predmeta. Mehatroničar koji se razumije u sve – od modeliranja, crtanja raznih shema i konstrukcija do praktičnih radova u kojima je briljirao. Svaki sat praktične nastave u laboratorijima i praktikumima Tehničke škole Čakovec dočekivao je s nestrpljenjem jer je znao da će na svakom nastavnom satu steći neka nova znanja, spoznati neke nove i brže korake kako doći do rješenja problema.
Tijekom četiri godine srednjoškolskog obrazovanja njegova su se znanja proširila do te mjere da je postao BROJ JEDAN u državi (San svakog “mehića”!). Kad bi naišao na problem, Karlo ne bi odustao ni od jednog zadatka, bio je uporan sve dok nije sve radilo i bilo onako kako si je zacrtao da treba biti. S određenom dozom interesa prema programiranju mikrokontrolera proširio je svoje znanje o industrijskim postrojenjima i načinu rada samih sustava. Veliku dozu respekta prema pneumatici, elektropneumatici i elektropneumatici upravljanoj preko PLC-a unio je u svaki nastavni sat kako bi bio bolji nego što jest, tj. da bi bio bolji od najboljeg – sebe samoga. Karlo je sa svakim nastavnim satom postajao sve spretniji i brži te se u razredu istaknuo po svojem zavidnom znanju i koncentraciji.
Svaki svoj zadatak riješio je najbrže što je znao, a svima nam je
uvijek uskočio kako bi nam pomogao i riješio nas nedoumica koje
su nas kočile u rješenju zadatka. Kao prijatelj, izvan nastave u
učionicama, laboratorijima i praktikumima srednje škole s kosim
prozorima, kad je bio u prilici, odvajao je svoje slobodno
vrijeme kako bi riješio probleme koji su nas mučili, a on ih je
već svladao.’