SURADNJA ŠKOLA

II. OŠ Čakovec i OŠ Belica zajedno obilježile Dan zaštite močvara i močvarnih staništa

Naglasili su važnost očuvanja močvara radi osebujnih biljnih i životinjskih vrsta

Globe učenici II. osnovne škole Čakovec i Osnovne škole Belica održali su videokonferencijom integriranu online nastavu o Međunarodnom danu zaštite močvara i močvarnih staništa.

Naglasili su važnost očuvanja močvara radi osebujnih biljnih i životinjskih vrsta. Prezentacijama, demonstracijom plakata i radionicama istaknuli su važna obilježja Ramsarskog ugovora, a posebno su upoznali učenike razreda s geografsko-hidrološkim obilježjima i biljnim i životinjskim svijetom Lonjskog polja. Zanimljivosti o europskom selu roda i migraciji roda objasnili su na engleskom jeziku.

Voditeljica videokonferencije je bila Biljana Forgač, koja je pripremila globovce II. osnovne škole Čakovec.        

Online konferencija je počela uvodnim izlaganjem učenice Neve Haramije (5.c razred) o Međunarodnom danu zaštite močvara i močvarnih staništa. Ana Leskovar (8. b razred) je izlagala i prezentirala sadržaje o divljoj patki – močvarici te je pripremila radni listić o nadopuni pojmova koje su učenici rješavali. Zanimljivosti o ramsarskom području Lonjskog polja prezentirala je Kiara Jezernik ( 8.b razred), a učenik 7.a razreda, Luka Forgač prezentirao je sadržaje o europskom selu roda Čigoć na engleskom jeziku. Pripremio je i optičku igru Rode u gnijezdu.

Marko Horvat i Petar Zadravec, učenici 6.a razreda proveli su edukacijsku igru memory, koja je motivirala učenike u aktivnosti povezivanja parova o pojmovima životinjskog svijeta močvara. Marko Zadravec, Saša Šegović i Niko Magdalenić (5.c razred) izradili su plakat o migraciji hrvatskih roda na jug Afrike. Saša je izlagao na engleskom jeziku. Učenica 8.b razreda, Tena Šegović, pripremila je edukacijski kviz o crvenom labudu i aktivno uključila učenike u mini natjecanje. U realizaciji joj je pomogla Lana Žišković (8.b razred).

U drugom dijelu videokonferencije učiteljica Anita Sečan (OŠ Belica) je provela sistematičnu edukacijsku igru o Lonjskom polju. Učenici su interaktivno su rješavali zadatke. Globovce OŠ Belica vodila je učiteljica Marina Ostrugnjaj.

Interakcijom, igrom, učenjem, rješavanjem zadataka i aktivnostima međimurski globovci ovih škola ostvarili su ciljeve videokonfencije i dokazali da je zanimljiva i online suradnja u epidemiološkoj situaciji.

Preporučeno
Najnovije