Učenici su sudjelovanjem u aktivnostima projekta upoznali sve glavne funkcije jednog poduzeća
Učenici I.osnovne škole Čakovec, članovi Prirodoslovne sekcije,
pod vodstvom svojih učitelja kemije Renate
Najman, informatike Josipa Šipeka i
geografije Danijele Perenc-Jaušovec, tijekom
školske godine 2020./2021. sudjelovali su u projektu Učenici
danas – poduzetnici sutra. Projekt je realiziran u suradnji s
Gradom Čakovcem.
Ciljevi projekta bili su razvijanje svijesti o povezanosti
znanosti sa svakodnevnim životom te duha poduzetništva kod mladih
ljudi na temelju znanstvenih spoznaja, pripremanje učenika za
sudjelovanje u svijetu rada razvojem poduzetničkih kompetencija i
usvajanja poduzetničkih znanja, vještina i stavova, jačanje
ekonomske i financijske pismenosti, razvijanje motoričkih
sposobnosti učenika sudjelovanjem u proizvodnom procesu te
usvajanje spoznaja o vrijednosti vlastitog rada.
Učenici su sudjelovanjem u aktivnostima upoznali sve glavne
funkcije jednog poduzeća: razvoj, nabavu, proizvodnju, financije
i računovodstvo, marketing, distribuciju i menadžment. U prvoj
fazi rada osmislili su naziv svoje tvrtke – Sapunerija Prva, logo
tvrtke te naziv svog prvog proizvoda Rapsodija.
Nakon toga slijedila je edukacija o sapunima i njihovom dobivanju, laboratorijske probe te konačna odluka o sirovinama, recepturi i tehnologiji proizvodnje.
Za
sapun Rapsodija, trebalo je izraditi i ambalažu, upakirati ga te
poraditi na marketingu. U tu svrhu izrađeni su letci i
plakati.
Nakon dobivenog finalnog proizvoda, učenici su prionuli
promociji vlastitog projekta izradom web stranice tvrtke u sklopu
web stranice škole, podjelom letaka, informiranjem javnosti
objavom u pisanim medijima te digitalnim portalima. Sudjelovanjem
u ovom projektu učenici su vježbali primjenu znanstvenih metoda i
uvođenje istih u jednostavna istraživanja, razvijali ekološku
svijest i odgovornost prema radnom i životnom okruženju, te iznad
svega, osvijestili važnost timskog rada.
Članovi Prirodoslovne sekcije planiraju nastaviti s radom u
Sapuneriji Prva jačanjem brenda, proširivanjem proizvodnog
programa te prodajom vlastitih proizvoda u humanitarne
svrhe.