Ovo je jedanaesti po redu Erasmus+ projekt koji se provodi u I. osnovnoj školi Čakovec, ali i prvi projekt koji obuhvaća izradu opsežnih intelektualnih rezultata primijenjivih u obrazovnim ustanovama svih partnerskih zemalja.
‘Erasmus+ CodeInnova: Teaching programming in primary school: curriculum, didactic methods, textbooks, online support’ je projekt financiran sredstvima Europske unije sa ciljem razvoja cjelovitih obrazovnih resursa za učenje programiranja.
Ovo je jedanaesti po redu Erasmus+ projekt koji se provodi u Prvoj osnovnoj školi Čakovec, ali i prvi projekt koji obuhvaća izradu opsežnih intelektualnih rezultata primijenjivih u obrazovnim ustanovama svih partnerskih zemalja.
Partnerstvom u ovom projektu, Prva osnovna škola Čakovec prepoznata je kao partner pun potencijala za suradnju u međunarodnim projektima i razvoj obrazovnih sadržaja u području programiranja.
Predstavnici škole aktivno sudjeluju u razvoju, implementaciji i testiranju svih intelektualnih rezultata što je još jedan pokazatelj prepoznatljivosti kontinuiranog rada na poboljšanju procesa poučavanja na međunarodnoj razini.
Glavni nositelj projekta je privatna škola Zamojskie Towarzystwo Oswiatowe iz Poljske, a partneri su, Jyvaskylan Yliopisto iz Finske, škola Agrupamento de Escolas de Fornos de Algodres iz Portugala, I. osnovna škola Čakovec i Školska knjiga d.d.
Dvogodišnji projekt uključuje pet radnih sastanaka koji su prilika za upoznavanje obrazovnih sustava u partnerskim zemljama, razmjenu iskustava i primjera dobre prakse općenito u radu i životu škole, a posebice u području razvoja digitalnih vještina, razvoja računalnog razmišljanja i programiranja.
Drugi projektni transnacionalni sastanak održan je u finskom gradu Jyvaskila na sveučilištu Jyvaskylan Yliopisto. Sudionici sastanka posjetili su i upoznali sveučilište, finski obrazovni sustav, načine učenja i poučavanja, vrednovanja postignuća učenika.
Erasmus+ CodeInnova ima vrlo jasne i konkretne ciljeve:
– Razvoj cjelovitog kurikuluma za poučavanje programiranja u osnovnoj školi
– Stvaranje i testiranje modela planova poučavanja za poučavanje programiranja u osnovnoj školi
– Stvaranje dva udžbenika za poučavanje programiranja u osnovnoj školi
– Dizajniranje, testiranje i učiniti dostupnom platformu koja podržava poučavanje programiranja u osnovnoj školi.
‘Nakon sedam mjeseci rada u međunarodnom timu stručnjaka kojeg čime predstavnici obrazovnog sustava, akademske zajednice i gospodarstva, završen je prvi projektni intelektualni rezultat, novi i cjeloviti kurikulum za poučavanje programiranja u osnovnoj školi primjenjiv u svim partnerskim državama’. kažu iz škole.