I. osnovna škola Čakovec je partner u novom, jedanaestom po redu, Erasmus+ projektu CodeInnova: Teaching programming in Primary school: curriculum, didactic methods, texbooks, online suport
Osnovni cilj ovog dvogodišnjeg projekta jest kreirati koherentni sustav poučavanja programiranja u osnovnoj školi zajedno s nužnim resursima za poučavanje koji će biti primjenjivi u svim sustavima obrazovanja zemalja partnera: Poljske, Finske, Portugala i Hrvatske.
Specifični ciljevi su:
– kreirati koherentni osnovni kurikulum za poučavanje programiranja u osnovnoj školi
– dizajnirati i testirati 50 modela planova poučavanja za poučavanje programiranja u osnovnoj školi
– dizajnirati, testirati i učiniti dostupnim dva udžbenika za poučavanje programiranja u osnovnoj školi
– dizajnirati, testirati i učiniti dostupnom platformu koja podržava poučavanje programiranja u osnovnoj školi
Ključni partneri u projektu su:
Zamojskie Towarzystwo Oswiatowe, Poljska – glavni koordinator. Njihova osnovna odgovornost je izrada koncepta i implementacija testiranja kurikuluma, udžbenika, modela poučavanja i internetske platforme s preporukama za dalju disemenaciju projekta.
Agrupamento de Escolas de Fornos de Algodres, Portugal – vodit će disemenaciju projektnih rezultata unutar Europske unije.
Školska knjiga d.d. – izradit će dva udžbenika za programiranje. Jedan za 1. do 3. razred i jedan za 4. do 8. razred osnovne škole. Osim toga, izradit će i platformu za podršku poučavanja programiranja, uključujući didaktički materijal na četiri jezika zemalja partnera i engleskog jezika.
Jyvaskylan Yliopisto, Finska – učiteljski fakultet. Njihova osnovna odgovornost bit će izrada kurikuluma za poučavanje programiranja u osnovnoj školi.
I. osnovna škola Čakovec –osnovna odgovornost i zadaća bit će izrada i testiranje 50 modela poučavanja koji će odgovarati kurikulumu za poučavanje programiranja u osnovnoj školi.
Od 4. do 6. studenog održan je prvi transnacionalni projektni sastanak u Zamošću, u Poljskoj na kojem je dogovorena organizacija posla, koncept intelektualnog autputa, vremenik i način izrade kurikuluma.