Učenici su bili smješteni u obiteljima učenika iz partnerske škole te su tako na najbolji mogući način iz prve ruke doživjeli kulturu, običaje i način života
Tamara Vidović, učiteljica Engleskog jezika i glavna koordinatorica ERASMUS+ projekta Our Heritage is our Treasure, Marina Mrazović, učiteljica Likovne kulture i Ana Horvat, učiteljica razredne nastave provele su pet dana, od 21. do 25. listopada na mobilnosti na Kanarskom otočju u Španjolskoj.
S obzirom da u ovom projektu u mobilnostima sudjeluju i djeca, veselje odlaska na Kanare pripala je učenicma osmog razreda, Lani Stupar i Luciji Lisjak te njihovom prijatelju Timonu Kozaru. Domaćinstvo je pripalo osnovnoj školi iz grada Valsequillo koja s ponosom nosi ime C.E.I.P. Elvira Vaquero, po njihovoj prerano preminuloj ravnateljici čiji su rad i zalaganje ostavili dubok dojam i neizbrisiv trag u obrazovanju i kulturi koji je živ i vidljiv danas. Učenici su bili smješteni u obiteljima učenika iz partnerske škole te su tako na najbolji mogući način iz prve ruke doživjeli kulturu, običaje i način života u gradu. Zahvaljujući izvrsnoj organizaciji i rasporedu aktivnosti, sudionici iz Strahoninca te partneri iz Cipra, Grčke, Italije i Portugala aktivno su učili o životu i radu temperamentnih, otvorenih ljudi uvijek spremnih na suradnju. Tema ove mobilnosti bile su tradicionalne igre koje su svi sudionici pripremili i prezentirali jedni drugima u školi, a čitav jedan dan domaćini su omogućili aktivno sudjelovanje u njihovim tradicionalnim igrama: Canary ball, Tangana, Canary fight, i druge.
S obzirom da su sve obrazovne ustanove u Valsequillu na jednom području, uključeni su i srednjoškolci koji su objašnjavali igre i davali upute na engleskom jeziku, dok su učenici osnovne škole po grupama s školama partnerima u njima sudjelovali. Kroz tih tjedan dana svi učenici iz projekta učili su pjevati tradicionalnu kanarsku pjesmu te su je ilustrirali za projektni zbornik, a za to vrijeme učitelji su posjećivali nastavu, sudjelovali na radionicama, slušali predavanja te se upoznavali s funkcioniranjem škole.
Škola je CLIL škola u kojoj se sadržaji pojedinih premeta poučavaju na Engleskom jeziku te je čitav jedan dan posvećen edukaciji i radionicama na tu tematiku. Također, sudjeluju u mnogim projektima vezanim uz jednakost, solidarnost, ekologiju, a, u suradnji s predškolom i vrtićem, surađuju i na projektu poticanja čitanja od rane dobi. Škola je izuzetno šarena, puna dječjih radova, a kolektiv i učenici uvijek dobro raspoloženi, otvoreni i spremni na razgovor i suradnju. U međusobnim odnosima najvažnije je poštovanje u svakom trenutku i na to stavljaju najveći naglasak. Zbog svega navedenog, a u usporedbi s trenutnom situacijom u hrvatskom obrazovanju, boravak u Španjolskoj pružio je i djeci i učiteljicama jedan drukčiji pogled na školstvo te izuzetno pozitivno iskustvo u međuljudskim odnosima.
Uz rad i učenje, sudionici su, naravno, doživjeli i ostalu raskoš Kanarskog otočja: kroz gurmansku ponudu tradicionalnih jela, pješačenje Artenarom i razgledavanjem Acusa špilja, posjete muzejima, kupanjem na pješčanoj plaži u listopadu, šetnjom po Maspalomas dinama te neopisiv doživljaj delfina i kitova tijekom vožnje brodom u Arguineguinu. Iduća mobilnost realizirat će se u Italiji, s temom glazbe.