Cilj projekta bio je upoznati se sa suvremenim tehnologijama u obućarstvu ali i ponoviti stare
Učenici obućarske struke, iz Gospodarske škole Čakovec: Filip Makšadi, Katja Gregorinčić, Nikolina Košir, Sara Baksa, Paulina Balog, Nikolina Međimurec i Stela Igrec posjetili su školu I.T.T. Montani u gradu Fermo u Italiji, uz stručno vodstvo nastavnice Marije Lisjak. Tamo su proveli 2 tjedna odrađujući praktičnu nastavu u sklopu projekta Erasmus +, Gi-Baj-Mo 3.
Cilj projekta bio je upoznati se sa suvremenim tehnologijama u obućarstvu ali i ponoviti stare. Tako su se upoznali sa suvremenim metodama prodaje i marketinga u obućarstvu, koristeći 3d metode prikaza obuće, koje imaju za svrhu što vjerniji prikaz obuće prilikom on-line kupovine. Osim 3d skeniranja gotove obuće, upoznati su s inovativnim materijalima u industriji obuće, te s idejom da se različiti materijali iz drugih industrija također mogu koristiti u obućarskoj struci (npr. omot za električne kablove korišten je za izradu “Jordan” patika, različiti tekstili od kojih se izrađuje namještaj također mogu biti korišteni i za izradu dijelova obuće…)
Svaki od učenika u školskoj je radionici imao priliku izraditi pola para obuće. U ovom dijelu učenici su sastavljali gornje i donje dijelove obuće, na principu koji se u današnje vrijeme koristi u obućarskoj industriji. U slobodno vrijeme učenici su upoznali bogatu kulturu gradova Fermo i Ankona. Posjetili su ogromne vodene podzemne tankove iz doba Rima, Muzej inovacije i industrijalizacije u kojem se nalazila prva praktična radionica za strukovna zanimanja, obzirom da je škola I.T.T. Montani Fermo nastala 1854.g te je kao takva bila prva škola u Italiji koja je započela strukovno obrazovanje.
Učenike se ovim projektom, između ostalog, želi potaknuti na kritičko promišljanje i poštovanje različitih kultura. Time im se želi pružiti prilika da upoznaju i dožive nešto novo, da nauče funkcionirati u multikulturalnom okruženju i pokušaju komunicirati na talijanskom i engleskom jeziku. Ovo je ujedno prilika da nauče skrbiti o sebi i drugima oko sebe, da razviju toleranciju prema ljudima koji ih okružuju, da budu snalažljiviji, i sigurniji u sebe, što će im svakako dobro doći nakon što završe svoje srednjoškolsko obrazovanje.