iPad u obrazovanju – učenje za budućnost

PUT U ESTONIJU Učenici I. OŠ Čakovec na studijskom putovanju u sveučilišnom gradu Tartu

Pet učenika u pratnji ravnatelja škole Siniše Stričaka i učiteljice informatike Ivane Ružić, boravilo je u Estoniji u sveučilišnom gradu Tartu u studijskom posjetu partnerskoj školi Tartu Hiie Kool

Primjena iPada u obrazovanju u I. osnovnoj školi Čakovec započela je 2014. godine. Učenici svih dobnih skupina uz pomoć njihovih učiteljica i učitelja, vješto koriste specijalizirane aplikacije za učenje različitih sadržaja i usvajanje različitih vještina na svim nastavnim predmetima.

Korištenje iPad laba podiže motivaciju, razvija kreativnost, timski rad, suradničko učenje, digitalne vještine učenika itd. Naša škola je jedina u ovoj regiji i jedna od rijetkih u Hrvatskoj koja svojim učenicima nudi mogućnosti korištenja različite tehnologije, koristeći različite operativne susutave i korisničke aplikacije u službi razvoja digitalnih kompetencija.

Učiteljice i učitelje od 2014. godine redovito svoja znanja, vještine i sposobnosti korištenja najnovije tehnologije u nastavi obogaćuju na edukacijama certificiranih Apple trenera.

I. osnovna škola Čakovec od ove jeseni 2018. godine aktivno sudjeluje kao partner u projektu iPads School Learning for the Future iz programa Erasmus+ u kojem učitelji i učenici iz pet partnerskih škola razmijenjuju svoja iskustva, primjere dobre prakse u korištenju iPada u nastavi, stvaraju nove pbrazovne sadržaje i scenarije učenja.

Sa tim ciljem, pet učenika u pratnji ravnatelja škole Siniše Stričaka i učiteljice informatike Ivane Ružić, boravilo je u Estoniji u sveučilišnom gradu Tartu u studijskom posjetu partnerskoj školi Tartu Hiie Kool. Upoznali smo Estoniju, povijest, kulturu i tradiciju, sklopili nova prijateljstva i suradnje, a prije svega učili o odgovornom korištenju tehologije u nastavi.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije