STOTI DAN škole u OŠ dr. Ivana Novaka Macinec

Stoti dan škole obilježava se tradicionalno u veljači u brojnim europskim zemljama, a cilj ovog projekta je okupiti učenike i učitelje osnovnih škola koji su spremni na nacionalnoj/lokalnoj razini kroz odabrane sadržaje obilježiti ovaj dan u školi.

Dan je isplaniran na način da učenici kroz vođene aktivnosti ostvaruju obrazovno-odgojne ciljeve i ishode u skladu s planom i programom, razvijaju temeljne kompetencije te samostalnim i timskim radom razvijaju socijalne i građanske vještine, znanja i stavove na osobnoj i društvenoj razini. Dan je zamišljen kao dan bez školskih udžbenika kroz igre i međupredmetne aktivnosti.

Ove godine stoti dan škole u OŠ dr. Ivana Novaka Macinec obilježili smo 12.veljače 2018. Kroz različite aktivnosti u kojima se krio broj 100 učenici 4. a i 4. b razreda razvijali su kreativnost, suradnju, komunikacijske vještine i ponavljali usvojene sadržaje. Na satu razrednika učenici su bili podijeljeni u 4 grupe te je svaka grupa izrezala 25 srca kru Na satu hrvatskog jezika ponovili su dosad naučeni sadržaj iz jezika.

Učenici su u parovima morali napisati 10 imenica muškog roda, 10 imenica ženskog roda, 10 imenica srednjeg roda, 10 imenica u jednini, 10 imenica u množini, 10 opisnih pridjeva, 10 posvojih pridjeva, 10 glagola u sadašnjem vremenu, 10 glagola radnje i 10 romskih riječi. Na satu matematike 4.a i 4. b razred udružili su snage i podijeljeni u 6 grupa izračunali 100 različitih zadataka zbrajanja, oduzimanja i množenja do milijun.

Iz prirode i društva organizirano je natjecanje između četiri grupa koje su sve zajedno morale odgovoriti na 100 pitanja vezano uz tijelo čovjeka. Učenici su dobili i zanimljivu zadaću iz prirode i društva.

Moraju popuniti tablicu s 10 gradova u Hrvatskoj, 10 rijeka, 10 planina, 10 biljaka, 10 životinja, 10 zanimanja ljudi, 10 slavnih osoba iz RH, 10 ljudskih organa, 10 primjera žive prirode te 10 primjera nežive prirode. Učenici 2. a i 2. b razreda izradili su hrvatsko – romski rječnik od 100 riječi. Napravili krune sa stoticama za stoti dan, odradili sto vježbi na satu tjelesne kulture i nakon obrade nastavne jedinice iz matematike Hrvatski novac – dizajnirali novčanicu stoticu.

Bilo je eura, dolara, kruna, malih ponija a osvanula je i neka kuna. Nakon svih ovih aktivnosti učenicima je podijeljeno i (gotovo) 100 bombona. Zaslužili su. Učenici 4. a , 4. b i 2. b razreda i učiteljice Anka Zlatarek, Iva Marciuš i Snježana Baksa.

Povezani sadržaj
Preporučeno
Imate zanimljivu priču, fotografiju ili video?
Pošaljite nam na mail info@emedjimurje.hr ili putem forme Pošalji vijest
Komentari
Najnovije